c_300_250_16777215_10_images_01454457447.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی گلستان از تشکیل 45 پرونده زمین خواری به ارزش 663 میلیارد و 449 میلیون ریال توسط اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای این پرونده ها از یک میلیون و 42 هزار و 378 متر مربع اراضی ملی از دست زمین خواران رفع تصرف شد.

وی پدیده زمین خواری را از جمله جرائم جدید در سطح استان بیان کرد و افزود: برخورد قاطع پلیس با پدیده زمین خواری یکی از اولویت های این نیرو است. وی اضافه کرد: پلیس گلستان با همکاری دستگاه قضائی و اداره کل منابع طبیعی استان در راستای حفاظت از اراضی ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به تشکیل 45 پرونده در خصوص این زمین خواری و ارسال آن با تهیه مستندات از سازمان شاکی به دادسرا، یادآور شد: اقدامات قانونی در خصوص پرونده های تشکیل شده در دست بررسی است.

در بحث زمین خواری در استان گلستان شهرستان های مختلف از جمله گرگان، کلاله، بندرگز و علی آباد از نقاط آسیب پذیر هستند کلاله به دلیل دورافتادگی از مرکز استان، گرگان با توجه به بالا بودن قیمت زمین، بندرگز و علی آباد نیز به علت موقعیت اراضی و آب و هوای مناسب جزء مناطق آسیب پذیرگلستان در بحث زمین خواری است.

گلستان واقع در شمال ایران دارای یک میلیون هکتار مرتع و دشت، 450 هزار هکتار جنگل و حدود 700هزار هکتار اراضی کشاورزی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر