c_300_250_16777215_10_images_635578960353771827.jpg

تركمن سسي:خبر تبدیل شدن سردار آزمون به یکی از صد پدیده فوتبال جهان برای همه ایرانیان و بویژه ترکمن های عزیز ایرانی و مردم شریف استان گلستان مسرت بخش و شورانگیز است.

این جوان سرافراز فردی متدین ، غیرتمند و با چهره ای ملی، از تبار ترکمنصحرا  و از قوم نجیب و شرافتمند ترکمن است. ایشان الگویی از اقوام ایرانی است که همواره خود را متعلق به ایران و همه ایرانیان میداند. جوانی با اصالت ، با تجربه ای درخشان در عرصه فوتبال، در تیم ملی ایران و تیم های جهانی است.

اعلام پدیده شدن سردار عزیز در فوتبال به عنوان چهره ای جهانی مایه افتخار ترکمنهای گرانقدر ، خانواده محترم ایشان و همه ملت ایران است. بنده نیز به عنوان یک ایرانی این موفقیت را  به سردار عزیز تیریک می گویم و مفتخرم که ایشان به چنین موقعیتی دست یافته است. امیدوارم تمامی جوانان ، بویژه جوانان اقوام ایرانی اعم از کرد، ترکمن ، آذری ، بلوچ ، لر ، قشقایی ، بختیاری ، تالشی، تات ، کرمانج و عرب برای سربلندی میهن عزیز شان در همه عرصه های ورزشی ، علمی ، فنآوری و غیره مانند ستارگان آسمان بدرخشند.


c_300_250_16777215_10_images_603310.jpg

حيدرعلي باقريان-كارشناس مسائل سياسي و قومي
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر