c_300_250_16777215_10_images_603311.jpg
ترکمن سسی:رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به تصاویر منتشر شده یکی از بیماران بیمارستانی در گنبدکاووس که مشغول کشیدن شیشه است، گفت: این تصاویر برای چند ماه قبل است و ما برای دفاع از حیثیت دانشگاه از این فرد شکایت می‌کنیم.

تقی ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس،‌ در مورد انتشار تصاویر یکی از بیماران بیمارستانی در گنبدکاووس که مشغول کشیدن شیشه است، توضیحاتی داد.
وی با بیان اینکه این تصاویر متعلق به چند ماه قبل است، گفت: در آبان ماه ازطریق یکی از دوستان متوجه وجود چنین تخلفی در سرویس بهداشتی  این بیمارستان قرار گرفتیم اما متأسفانه زمانی که خبر به ما رسید این بیمار از بیمارستان مرخص شده بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه از این موضوع چندین روز بعد از مرخص شدن بیمار مطلع شده است، گفت: اگر فردی که صحنه را مشاهده کرده و از آن فیلم گرفته همان زمان این تخلف را به ما گزارش می‌کرد قطعا برخورد قانونی با این بیمار و همراهان او که مواد را در اختیار بیمار قرار داده‌اند می‌شد.
وی ادامه داد: متأسفانه اطلاع‌رسانی به فاصله چندین روز بعد از مرخص شدن بیمار صورت گرفت و حتی فردی که اطلاعات را به ما داد حاضر نشد فیلمی را که گرفته‌اند در اختیار ما قرار دهد و آن را در رسانه‌ها با فاصله چند ماه منتشر کرد.
ریاحی با تأکید بر اینکه از این بیمار قطعا‌ً شکایت خواهد کرد، گفت: بحث آبروی بیمارستان مطرح است و ما برای اعاده حیثیت حتماً این فرد را تحت پیگرد قرار می‌دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: این حادثه تأسف‌بار قابل تحمل نیست و اقدامات لازم در این خصوص باید انجام شود. اما با توجه به محدودیت‌های بیمارستانی و اینکه این تخلف در سرویس بهداشتی رخ داده است ما نمی‌توانیم نظارت دقیقی بر همه اتاق‌های بیمارستان داشته باشیم.
وی در مورد تجهیز کردن بیمارستان به دوربین‌های مداربسته گفت:‌بخش‌هایی از بیمارستان به مانند اتاق‌های بستری و سرویس‌های بهداشتی جهت حفظ حریم شخصی بیماران به دوربین مجهز نیست و متأسفانه این فرد نیز از همین نکته استفاده کرده و چنانچه در فیلم مشاهده می‌شود در سرویس بهداشتی مواد مخدر استعمال می‌کند.
ریاحی تأکید کرد: قطعاً اگر این اتفاق به اطلاع مسئولان بیمارستان می‌رسید با آن به شدت برخورد می‌شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر