c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی- امروز نظر اولیه شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت ها اعلام شده است.

درباره ی افرادی که در این مرحله رد صلاحیت شده اند بیان دو نکته الزامی است:

داوطلبانی که توسط هیئت های اجرایی و هیات نظارت رد شده اند و اعتراض خویش را به شورای نگهبان تسلیم کرده بودند،در صورتی که نظر شورای نگهبان دال بر رد صلاحیت این عزیزان باشد حق اعتراض نخواهند داشت.

داوطلبانی که توسط هیئت های اجرایی و هیئت نظارت تایید صلاحیت شدند و نظر شورای نگهبان بر رد صلاحیت این عزیزان است می توانند اعتراض کنند.

با اوصاف فوق ده نفر از داوطلبان گلستانی حق اعتراض به شورای نگهبان را دارند که می توان به قدسیه آبشناس،عبدالناصر ایزدی و دیگر عزیزان اشاره کرد.

درباره ی مطالب فوق باید توجه کرد برخی داوطلبین که توسط هیئت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده بودند و اعتراض آنها در شورای نگهبان نیز به جایی نرسید عملا هیچگونه شانسی برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا را ندارند.

در دوره های قبل شاهد بودیم برخی از داوطلبین شاخص حوزه های مختلف انتخابیه هواداران خود را تا آخرین ساعات در سردرگمی نگه می داشتند و این امر نیز خالی از برخی نکات نبود.

از داوطلبین عزیز انتظار می رود که با سعه صدر برخورد منطقی با این مسئله داشته باشند و نزدیکان خویش را تا دقیقه نود در سردرگمی و انتظار نگه ندارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر