c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی کردکوی از دستگیری قاچاقچی و سرکرده باند توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از رادکانا، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کردکوی روز گذشته در پی گشت های پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان، متوجه تردد یک دستگاه خودروی زانتیا سفید رنگ مشکوک با پلاک استان سیستان و بلوچستان در سطح شهر شدند.

وی افزود: مأموران با متوقف ساختن خودرو و استعلام مشخصات مالک خودرو و همچنین سوابق وی متوجه شدند که راننده خودرو شخصی معروف به غفور ساکن زابل و یکی از عاملان بزرگ ترانزیت مواد مخدر در سطح کشور است که به اتهام حمل بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین و تریاک از استان قم تحت تعقیب می باشد.

سرهنگ علی فر ادامه داد: با توجه به حساسیت کار، به سرعت اکیپی از مأموران برای رسیدگی به این موضوع تشکیل و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم قبل از آنکه فرصت هرگونه عکس العمل را داشته باشد، در سطح شهر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: باتوجه به اینکه متهم از سوی مقامات قضایی استان قم تحت تعقیب بود، پس از دستگیری و معرفی وی به دادگاه، حسب دستور مقام قضایی، تحویل مأموران اعزامی از استان قم شد.

سرهنگ علی فر ابراز داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با پلیس تداوم یابد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از طریق ارائه گزارشات شهروندان درباره اقدامات افراد سودجو از طریق تلفن 110، بستر گسترش این پدیده شوم در سطح جامعه بسیار کاهش یافته و محیطی نا امن تر از گذشته، برای فعالیت های شوم و نابهنجار سوداگران مرگ فراهم شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر