c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160207_153354.jpg

ترکمن سسی- کاندیدای ترکمن حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا بعد از رد صلاحیتش واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از گاستان ۲۴، فردای روزی که خبر رد صلاحیت ها در فضای مجازی و سایت های استانی منتشر شد و اخبار غیر رسمی از رد صلاحیت فرهاد توماج سر زبانها افتاد ؛ جمله ای ماندگار از فرهاد توماج در گروه های تلگرامی منتشر شد که نشان از درایت ایشان در درک مسائل سیاسی و روز کشور داشت .

” این وظیفه ای است الهی وظیفه ای است ملی وظیفه ای است انسانی همه مان باید در انتخابات شرکت بکنیم”

دیدگاه‌ها  

+6 #1 مهمان 1394-11-18 17:54
این وظیفه ای الهی است را کسی توضیح بدهد ممنون می شوم.
نقل قول کردن
+2 #2 دلیجه 1394-11-19 23:13
دلیجه

پیام دکتر نافعی …..با سلام دوستان عزیزم اینجانب باز برای تشکر و سپاسگزاری از مردم فهیم آقلا و گرگان منطقه و فضا سازی برای ایفای یک نقش تاثیر گذار برای هدایت ظرفیت موج سوم به نفع شهرستان شایسته آقلا در اینده ای نزدیک حضور خواهیم رساند… و اعلام میداریم غیر از با مردم بودن و همدردی با آنها مشغله مهم دیگری نداریم و رد صلاحیت را آخر دنیا نمیدانیم و معتقدیم که گرچه ا ز اسب افتادیم ولی از اصل نیفتادیم و به زبان اصیل و مادری ام میگویم….
قاناتیم دپه له نیب سولیب یرده قالسامدا…… اوندا دا دانه ام دوکیب باشلارین من اوسماگه….برک یاشانگ عزیز ایلدشلریم

مرحبا بر نافعی عزیز واقعا جملات پر مغز.. از اسب افتادیم….زبان اصیل و مادری…قاناتیم دپه له نیب سولیب یرده قالسامدا…… اوندا-دا دأنأم دوکیب باشلارین من اوسماگه..خیلیها نافعی را قبلا نمیشناختندالان باور کن دوباره بیاد همین الان رای اول میاره
نقل قول کردن
-2 #3 احمد 1394-11-20 09:25
وطیفه الهی نمایندگان این است که با توجه به قرآن و سنت رسول اکرم(ص) قوانین جمهوری اسلامی ایران را تنطیم و جهت اجرا به قوه مجریه ابلاغ میکنند و وظیفه تطبییق آن با قرآن و سنت را شورای محترم نگهبان برعهده دارند.
نقل قول کردن
+2 #4 غراوی 1394-11-20 10:56
منم موندم که این جمله معنیش چیه؟ وظیفه ملی یعنی مردم موظفند در انتخابات شرکت کنند. انسانی هم یعنی انسان ها وظیفه دارند ... . اما وظیفه الهی یعنی چه؟ یعنی خدا هم.... استغفرالله استغفرالله .ترکمن سسی لطفا بعضی وقتا به خودتان اجازه ویرایش بدهید.
نقل قول کردن
+1 #5 غراوی 1394-11-21 12:51
احمد جان دلبندم اون وظیفه یا تکلیف شرعی میتونه باشه نه وظیفه الهی.تازه ای بابا گفته در انتخابات شرکت کردن وظیفه الهی است. شما وظیفه قانونگذاری نمایندگان و شورای محترم نگهبان را توضیح دادید. کمی دیگر تامل کن در جمله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر