c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160207_222548.jpg

ترکمن سسی-در مراسم قرعه‌کشی برنامه تبلیغات تلویزیونی و رادیویی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان گلستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم، بهرام عبدالحسینی، مدیرکل صداوسیما استان گلستان، در مراسم قرعه‌کشی برنامه تبلیغات تلویزیونی و رادیویی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان گلستان اظهار داشت: در این قرعه‌کشی به ترتیب، آیت‌الله حسینعلی سعدی، آیت‌الله محمد مهاجر مازندرانی، آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی و آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی به ترتیب در صداوسیمای گلستان برنامه تبلیغاتی دارند.

وی افزود: آیت‌الله حسینعلی سعدی در روز 24 بهمن در تلویزیون و رادیو حضور دارد که بازپخش این برنامه‌ها نیز در روزهای 28 بهمن و 2 اسفند روی آنتن رفته و با احتساب 60 دقیقه برنامه تلویزیونی و 75 دقیقه برنامه رادیویی درمجموع 135 دقیقه برنامه پخش‌شده دارد.

مدیرکل صداوسیما استان گلستان تصریح کرد: آیت‌الله محمد مهاجر مازندرانی نیز در روز 25 بهمن در رادیو و تلویزیون حضور دارد که بازپخش‌ها نیز در روزهای 29 بهمن و 3 اسفند پخش می‌شود.

عبدالحسینی گفت: آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی در روز 26 بهمن برنامه اصلی و روزهای 30 بهمن و 4 اسفند بازپخش برنامه را دارد. به گفته وی، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نیز در روز 27 بهمن برنامه اصلی و در روزهای اول و پنجم اسفند نیز بازپخش برنامه را دارد.

عبدالحسینی اظهار کرد: هر کاندیدا 20 دقیقه برنامه تلویزیونی و 25 دقیقه برنامه رادیویی در اختیار دارد که در این برنامه‌ها همه عوامل و امکانات مانند دکور، نریشن، تعداد دوربین‌ها، میکروفون، گوینده‌ها و سوئیچ یکسان است.

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان گفت: تاکنون 8 هزار دقیقه برنامه درباره انتخابات از صداوسیمای گلستان پخش‌شده است که از هفته آینده حجم این برنامه‌ها بیشتر می‌شود.

وی تأکید کرد: در روز انتخابات نیز از 5 نقطه شامل استانداری، مسجد امیرالمؤمنین (ع)، مسجد جامع گرگان، گنبدکاووس و سکس از شهرهای بندرگز و یا کردکوی پخش زنده روند انتخابات انجام می‌شود.

عبدالحسینی افزود: از روز 22 بهمن همه کاندیداها از روی آنتن تلویزیون حذف می‌شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر