c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی- در روزهای گذشته خبری مبنی بر احتمال کناره گیری نبی الله آخوندی از عرصه انتخابات گنبدکاووس در ترکمن سسی باز نشر یافت.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی در روزهای گذشته خبری با تیتر آخوندی به نفع اصولگرایان کنار می رود؟ مبنی بر احتمال کناره گیری نبی الله آخوندی به نقل از خبرگزاری کاسپین در سایت ترکمن سسی انتشار یافت.

یکی از نزدیکان نبی الله آخوندی در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی و با اشاره به اینکه تقریبا همه ی اشخاصی که خبر را شنیده بودند به سایت ترکمن سسی استناد می کردند خواستار درج توضیحاتی در سایت شد.

وی با گلایه از شیطنت رسانه ای خبرگزاری مذکور گفت: تیتر سوالی که به کار برده شده دارای جنبه منفی تبلیغاتی و نوعی تلقین کناره گیری آخوندی تلقی می شود.

وی با اشاره به جو عمومی پس از نشر این خبر در گنبدکاووس که آیا آخوندی کناره گیری می کند تصریح کرد: نبی الله آخوندی قصد کناره گیری از عرصه انتخابات گنبدکاووس را ندارد و هرگونه خبر دال بر کناره گیری ایشان را تکذیب می کنیم و در صحنه انتخابات حضوری قوی داریم.

این یار نزدیک آخوندی در پایان گفت: به اعتقاد من قوی ترین تیم انتخاباتی گنبدکاووس را داریم و ستاد بانوان ما با پنجاه کمیته شروع به کار کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر