c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20151231_200500.jpg

ترکمن سسی-کورس اسبدوانی گنبد در هفته سی ام شاهد بالاترین جایزه به اسب های برتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس، در هفته سی ام کورس اسبدوانی گنبد که در روز جمعه 23 بهمن ماه برگزار خواهد شد، برای اولین در تاریخ اسبدوانی ایران، جایزه کورس اسب های برتر تروبرد داخلی سه ساله در مصافت 1200 متر که بالاترین امتیاز را در طول این فصل کسب کرده اند ، 74 میلیون تومان خواهد بود.

جایزه نقدی این مسابقه که با همت گروهی از تولیدکنندگان اسب تروبرد برای کورس ششم مسابقات اسبدوانی گنبد کاووس و با شرکت 12 اسب در نظر گرفته شده است.

بنا بر اعلام برگزار کنندگان مسابقه این جایزه برای اولین بار وجهت تشویق تولیدکنندگان اسب تروبرد که ویژه مسابقات کورس است و حرکتی برای توسعه صنعت اسبدوانی ایران خواهد بود. بنابر این جایزه اسب قهرمان 42 میلیون تومان، جایزه نقدی مقام دوم 20 میلیون تومان، اسب سوم 8 میلیون تومان و مقام چهارم این مسابقه 4 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

برگزار کنندگان این مسابقه که با عنوان جام تولیدکنندگان در هفته سی ام کورس اسبدوانی گنبد برگزار می شود،امیدار هستند با توجه به برنامه ریزی فدراسیون برای حل مشکلات صادرات اسبهای تولید شده در ایران، چنین رقابت هایی با چنین جوایزنقدی که به استاندارهای جهانی مسابقات این رشته ورزشی نزدیک است،بتواند اسب تولید شده ایرانی را رونق بیشتری ببخشند و باعث صادرات تولیدات اسب های با کیفیت ایرانی به بازار پر سود و پر انگیزه کشورهایی همسایه شوند تا اسب های تولید شده ایرانی هم در میادین مهم منطقه همانند «جبل علی» و«میدان دوبی» مسابقه دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر