c_300_250_16777215_10_images_948_farhangnews_148769-429949-1443330174.jpg

ترکمن سسی- رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس از افتتاح مرکز فیزیوتراپی با نرخ دولتی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی اصغر نودهی با بیان این خبر گفت:این مرکز فیزیوتراپی روز چهارشنبه بیست و یکم بهمن ماه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

نودهی تصریح کرد: این مرکز فیزیوتراپی مختص شرق استان است و تنها مرکزی است که خدمات آن به نرخ دولتی به مردم ارائه می شود،اگر مردم ما توانایی پرداخت این هزینه ها را نیز نداشته باشند بصورت رایگان از این مرکز استفاده خواهند کرد.

نودهی با تشکر از آنه محمد آقپور گفت: همه ی هزینه های این مرکز را آنه محمد آقپور خیر سلامت تقبل کرد که از وی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

نودهی در ادامه با بیان راه اندازی مرکز بانک امانات پزشکی گفت: در این مرکز وسایل پزشکی چون تشک مواج،تخت بیمارستان،اکسیژن،ساکشن،ویلچر،عصا و دستگاه زردی نوزادان به امانت به مردم سپرده می شود و مبلغی نیز از آنها دریافت نمی شود.

نودهی ادامه داد: هزینه های این بخش نیز توسط محمد شهرکی پرداخت شده است.

نودهی در پایان با اشاره به راه اندازی دستگاه لیزر در گنبدکاووس بیان کرد: این دستگاه توسط خیر یوسف حقی،خانواده مرحوم دکتر صانعی،یحیی ابراهیمی و اعضای شورای اسلامی میدان بار راه اندازی شده است.

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر