c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی-با اینکه تیم های صدرنشین والیبال بازی های هفته آخر خود را جدی نگرفته اند، بانک سرمایه قصد دارد با تمام قوا به گنبد برود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود و تا امروز لغو دو بازی قطعی شده است.

کاله قصد ندارد رو در روی سایپا به میدان برود و دیدار گوهر کویر مقابل آرمان اردکان هم هفته هاست کنسل شده است.

پیکان و شهرداری ارومیه هم دومی و سومی شدن آنها قطعی است و سرمربی پیکان صبح امروز یک بار دیگر تایید کرد که بازیکنان جوان خود را به ارومیه خواهد فرستاد.

تنها بازی تعیین کننده این هفته بین شهرداری تبریز و ثامن الحجج برگزار می شود جایی که تکلیف تیم چهارم مشخص خواهد شد و دو تیم با تمام قوا به میدان می رود. با اینکه صدرنشینی بانک سرمایه قطعی است اما مصطفی کارخانه ریسک نخواهد کرد و تمام بازیکنان خود را به گنبد می فرستد.

جواهری گنبد در بازی هفته گذشته خود حضور پیدا نکرد و به ارومیه نرفت اما این هفته برای دیدار با بانک سرمایه اعلام آمادگی کرده است و با اینکه بانک سرمایه نیاز چندانی به امتیازات این بازی ندارد راهی گنبد خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر