c_300_250_16777215_10_images_01042641.jpg

ترکمن سسی-بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی گفت: میزبانی تور جهانی افتخاری برای والیبال ساحلی است و باید تجربه های مفیدی از این میزبانی به دست آوریم. تلاش می کنیم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جمهوری اسلامی ایران از 25 تا 30 بهمن ماه برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خواهد بود.

ملی پوش والیبال ساحلی ایران درباره این مسابقات گفت: ایران در جزیره کیش برای نخستین بار میزبان تور جهانی که افتخاری برای والیبال ساحلی کشورمان است.

رحمان رئوفی که از سال 1369 والیبال ساحلی را آغاز کرده است و یکی از بازیکنان باتجربه ایران محسوب می شود، گفت: به عنوان یک بازیکن تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشم و از سطح والیبال ساحلی ایران دفاع کنم.

وی تمرینات ملی پوشان را در جزیره کیش بسیار سنگین دانست و گفت: کیودای سرمربی تیم های ملی والیبال ساحلی که سابقه 12 سال مربیگری در این رشته دارد، در این تمرینات به نکات ریزی اشاره می کند که بازیکنان بهتر به نقاط ضعف و قوت خود آشنا می شوند و در تمرینات نقاط ضعف را برطرف می کنند.

ملی پوش ساحلی ایران که حضور در 50 تورنمنت بین المللی را در پرونده کاری خود دارد، تصریح کرد: در والیبال ساحلی باید تمرکز بالا و دقیقی داشته باشیم و همزمان با چهار حریف شامل فشار ماسه، باد، گرما و حریف مبارزه کنیم.

مجموع این موارد شرایط سختی در زمین مسابقه ایجاد می کند. وی که قهرمانی در رقابت های آسیا و اقیانوسیه تایلند و بحرین را نیز در پرونده کاری خود دارد، مسابقات تور جهانی کیش را سخت دانست و گفت: نخستین میزبانی ایران است و این موضوع استرس بازیکنان را افزایش می دهد.

باید بهترین نتیجه را بگیریم و تجربه زیادی در تور جهانی نداریم. رحمان رئوفی تاکید کرد: هدف والیبال ساحلی ایران کسب سهمیه المپیک در مسابقات تایلند و استرالیا است، باید در تور جهانی کیش برای رقابت های انتخابی آماده شویم.

وی با بیان اینکه برای اثبات توانایی والیبال ساحلی در تور جهانی کیش به میدان می رویم، در پاسخ به این سئوال که پیش بینی اش برای تیم های ایرانی در تور جهانی کیش چیست؟ گفت: قابل پیش بینی نیست، باید تلاش کنیم که خوب بازی کنیم. باید همانند والیبال سالنی، نمایندگان خوبی برای ایران در تور جهانی باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر