c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی-مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که هفتم اسفند امسال برگزار می شود، گفت: در جریان تبلیغات بهتر است فقط شاخص‎ های انتخاب خوب بیان شود و تشخیص اصلح به عهده مردم می باشد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا حجت الاسلام نورالله ولی نژاد سه شنبه در همایش نقش روحانیون در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان افزود: از آنجایی که روحانیون تاثیرگذاری زیادی بر مردم دارند، نباید در انتخابات جانبدارانه عمل کنند و تنها وظیفه روحانیت ایفای نقش تبلیغی و ارشادی است.

وی یادآور شد: نقش علما و روحانیون در مشارکت حداکثری مردم حائز اهمیت بالایی است از این جهت روحانیت مسئولیت و رسالت سنگینی بر عهده دارد.

وی با تاکید بر این که تمام کاندیداهای تایید شده از سوی شورای نگهبان قابل احترام هستند، تصریح کرد: اولویت اول علما و روحانیون تبیین و بیان شاخص های انتخاب اصلح است که در این صورت شاهد حضور حداکثری در انتخابات خواهیم بود. به گفته وی داشتن روحیه انقلابی، ضد منافق، ضد استکبار و پشتیبان ولایت فقیه بودن از جمله برخی شاخصه های مهم کاندیدای اصلح است.

ولی نژاد ادامه داد: نمایندگان در هر دوره ای می آیند و می روند اما اصل نظام و انقلاب ماندنی است و روحانیت به عنوان هدایت کنندگان جامعه که فرمانده ای به نام رهبر معظم انقلاب دارند، باید رسالت و ماموریت خود را به درستی انجام دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان رهبری و مردم را دو شاخصه مهم نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و ابراز داشت: مردم در طول 37 سال بعد از پیروزی انقلاب افرادی را که با رهبری زاویه گرفته اند، از خود دور کرده اند. به گفته ولی نژاد، ملت محور بودن جامعه از سوی رهبر و رهبر محور بودن از سوی مردم ایران باعث گیج شدن دنیا به خصوص دشمنان در قبال نظام و انقلاب شده است، باید این نظام و انقلاب را به عنوان یک میراث گرانبها حفظ و حراست کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: زمانی دشمن برای به ثمر نرسیدن انقلاب تلاش می کرد و امروز برای کمرنگ کردن ۲۲ بهمن تقلا می کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر