c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160207_104642.jpg

ترکمن سسی-دقایقی قبل جواد خواجه تراب کاندیدای تاییدصلاحیت شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از هیرکان خبر دقایقی قبل جواد خواجه تراب که پس از اعتراض به عدم احراز صلاحیت هیات نظارت از سوی شورای نگهبان تایید گردید، بطور ناگهانی انصراف خود را از نامزدی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و در این خصوص بیانیه ای را برای این رسانه ارسال نمود که متن آن بشرح زیر است:

مردم شریف حوزه انتخابیه رامیان، آزادشهر و فندرسک

جواد خواجه تراب با سلام و احترام ؛

اینجانب جواد خواجه تراب، کاندیدای دهمین دوره انتخابات، با هدف تبیین برنامه های اقتصادی و تحول اقتصادی منطقه که معتقدم می بایست ابتدا در منطقه نسبت به آن به تفاهمی در حوزه نخبگان و موثران برسیم و از قبل سرمایه اجتماعی که ایجاد می شود نسبت به جذب سرمایه گذاری در حوزه‌های دارای مزیت منطقه مانند گردشگری، کشاورزی، شیلات، دامپروری و ورزش اقدام نماییم.

ولی متاسفانه به دلیل ضیق وقت امکان تبیین موارد مزبور برای اینجانب که بتوانم با مردم شریف مطرح نمایم را ندارم. بر خود فرض می دانم مراتب سپاس و قدردانی خودم را از تمامی اقشار، اصناف، گروه ها و افراد حقیقی که در همین مدت زمان کوتاه هم با تایید و اظهار نظر در خصوص برنامه های اقتصادی ارائه شده، اینجانب را مورد لطف خود قرار دادند اعلام نمایم.

لذا اینجانب به دلایل پیش گفته از ادامه رقابت های انتخاباتی به نفع مصلحت و منفعت مردم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان و کلیت منطقه کناره گیری می نمایم و در هر موقعیتی که باشم در خدمت به ثمر رساندن اهداف توسعه منطقه و کشور خواهم بود.

امید است با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای ضمن تجدید بیعت با آرمان های متعالی انقلاب اسلامی، بر حل مشکلات جامعه بالاخص مشکلات اقتصادی استوارتر باشیم. ان شاالله

ارادتمند همگی جواد خواجه تراب.

دیدگاه‌ها  

0 #1 میم 1394-11-21 18:31
ترکمنهای ما که دو دستی چسبیدن و ول کن هم نیستن انگار ارثیه هستش بابا یکیتون انصراف بده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر