c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی-در حالیکه در لیگ یک والیبال کشور بیش از ۲۰ بازیکن گنبدی مشغول به بازی هستند دو تیم والیبال مهاباد و بجنورد که از بازیکنان گنبدی بهره می برد برای صعود به لیگ برتر باهم می جنگند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، در حساس ترین مسابقه پلی آف دسته یک کشوری دو تیم پاس خراسان رضوی و مقاومت فرمانداری مهاباد در سومین دیدار متوالی خود به مصاف هم رفتند تا یکی از تیمها حذف شوند.

تیم مهاباد از بازیکنان گنبدی بنام های فرهاد یلمه و تیمور یلمه و همچنین تیم پاس خراسان رضوی از بازیکنان گنبدی بنام های یوسف توینقلی و شاهین شهروز بهره می برد که در نهایت سومین مسابقه بین این دو تیم به میزبانی مهابادی ها، تیم صعود کننده به مرحله بعد در گیم پنجم به نام مقاومت فرمانداری مهاباد رقم خورد.

در سیرجان تیم گل گهر این شهر با لیبروی گنبدی بنام گل محمد سخاوی در سومین دیدار پلی آف مقابل تیم ترکمن صحرای آق قلا به برتری رسید و جواز صعود به مرحله بعد پلی آف بنام یاران سخاوی یعنی سیرجانی ها صادر شد.

لازم به ذکر است که در تیم ترکمن صحرا آق قلا آرمین ایگدری جوان گنبدی حضور دارد و همچنین در تیم مقاومت فرمانداری مهاباد بازیکن بنام کمال قریشی از آق قلا نیز حضور دارد.

در مرحله بعدی بر طبق جدول مسابقات باز هم گنبدی های تیم مقاومت مهاباد مقابل دیگر تیم مدعی که از بازیکنان گنبدی بهره می برد مصاف خواهند داشت، دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر مهاباد و شهرداری بجنورد در مرحله هشت تیم پایانی روز یکشنبه ۲۵ بهمن ماه مقابل هم دیدار خواهند کرد.

در تیم شهرداری بجنورد که با کاپیتانی گنبدی رحمان رئوفی هدایت می شوند بازیکنان گنبدی دیگری بنام های عبدالله آذر و احسان دوجی حضور دارند.

در دیگر دیدار مرحله دوم (یک چهارم نهایی) یاران گل محمد سخاوی از تیم گل گهر سیرجان میزبان مسابقه نخست مقابل تیم یاران حاجی محمد گوگچلی کاپیتان کهنه کار گنبدی ها از تیم شهرداری ساری خواهند بود که در تیم ساری دیگر بازیکنان گنبدی بنام جلال قلیچ راد و رشید قرنجیک و همچنین رامین پارسایی از کردکوی نیز حضور دارند.

یاران عبدالله ناظری از تیم متین دامغان در این مرحله مهمان بازی نخست مقابل تیم شهرداری اراک خواهند بود که در کنار ناظری در تیم دامغان بازیکنانی از بندرترکمن بنام های رضا محبی و کامبیز کلته حضور دارند.

از دیگر بازیکنان گنبدی لازم به ذکر است که یاران هادی سیدنیازی از تیم پارس مهر فارس و همچنین یاران سلیم عربی از تیم باریچ اسانس کاشان در مرحله حذفی قبل مقابل تیم های حریف خود شکست خورده و از صعود به مرحله دوم بازماندند.

گفتنی است تیم بازرگانی جواهری گنبدکاووس در حال حاضر در لیگ برتر والیبال مشغول به بازی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر