c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160202_122039.jpg

ترکمن سسی- بر اساس شنیده ها نشست یاشولی های گنبدکاووس دچار برخی اختلافات میان اعضا شده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی بر اساس شنیده ها در روزهای گذشته برخی مباحث مطرح شده و مقاومت های صورت گرفته توسط برخی افراد که خود را لیدر این جمع می دانند باعث اختلاف و برخی تصفیه حساب های شخصی در جمع شده است.

یکی از اعضای نشست یاشولی های گنبد کاووس با انتقاد از برخی مقاومت های بی دلیل گفت: چرا باید مناظره میان کاندیداها حذف شود؟ مگر از چه چیزی می هراسیم؟اگر مناظره و سخنرانی کاندیداها حذف شود چگونه فرد اصلح را انتخاب کنیم؟

یکی دیگر از فعالان انتخاباتی گنبد کاووس تصریح کرد: تصمیم نهایی بر این است که سی درصد رزومه و هفتاد درصد رای میان اعضا باشد،از هم اکنون کاندیداها نیروهای خود را وارد جمع می کنند تا در رای گیری به نفع آنها رای بدهند،از سویی قسم خوردن اعضا نیز حذف شده است پس بی طرفی خود را با کدام برهان ثابت کنیم؟

وی ادامه داد: هم اکنون بر روی پنجاه درصد رزومه و پنجاه درصد رای گیری تاکید داریم که با مخالفت برخی مدعیان روبرو هستیم و هنوز هم سخنانی درباره انتخاب سه گزینه از ماه ها قبل را می شنویم.

یکی دیگر از فعالان انتخاباتی قدیمی گنبدکاووس با اشاره به نامعلوم بودن هویت افراد در جمع یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس گفت: چه کسانی رزومه را بررسی می کند؟ چرا به این سوال در جلسات پاسخی داده نمی شود؟ ششصد نفری که از روستاها معرفی شدند چه کسانی هستند؟ چرا به این سوال در جلسات جوابی داده نمی شود؟ امین اعضاها چه کسانی هستند؟ در شبی که امین اعضا معرفی شدند چه اتفاقاتی رخ داد که برخی با اعتراض جلسه را ترک کردند و در جلسه بعدی وقتی سوال شد این افراد چه کسانی هستند باز هم معرفی نشدند.

یکی دیگر از فعالان انتخاباتی گنبدکاووس با اشاره به نحوه عضو گیری بیان کرد: در یاشولی های انتخاباتی باز است و هر کسی می تواند عضو آن باشد،این ترفند باعث شد کاندیداها و نزدیکان آنها نیروهای خود را در جمع وارد کنند بنا براین هر کاندیدایی که نیروهای بیشتری وارد کند انتخاب می شود،درصد رزومه نیز بسیار پایین است،از سویی دیگر معلوم نیست چه کسانی رزومه را بررسی می کنند و آیا صلاحیت بررسی را دارند،وقتی هم که می پرسیم به جای جواب رو به تصفیه حساب های شخصی و حذف منتقدین بر می آیند،برخلاف ادعای خود انتقاد پذیر نیستیم.

دیدگاه‌ها  

+3 #1 مجید نیازی 1394-11-23 12:07
یاشولی ها یک ماه است در جلسات عمومی خود فقط حرف های تکراری را میزنند و فقط از مردم می خواهند به گزینه آنها رای دهند بدون اینکه به آن سئوال ها که در ذهن همه مردم هست جواب بدهند .. و جالب اینجاست وقتی کسی از آنها این سئوال ها را میپرسد و یا از نحوه عملکرد آنها انتقاد می کند با شدت هرچه تمام تر جواب داده و می گویند شماها هستید که نمیخواهید اتحاد باشد !
این برخوردهای متکبرانه و عدم شفافیت باعث شده دیگر کسی به آنها اعتماد نکند .
نقل قول کردن
0 #2 دانشجویان ترکمن 1394-11-23 12:49
خبری مهم: خانوم زبیده سوقی ،وبلاگ خودشان را حذف کردند! کسی که خبرهای مهم شورا و شهرداری را به مردم اعلام می کرد چند ماهی است که در حاشیه سکوت نشسته است. هر چند وی و چند عضو شورا از عملکرد شهردار ناراضی بودند و تلاششان برای استیضاح خوجه شهردار بندرترکمن با شکست مواجه شد این اقدام عضو شورا ، نشان از شکست شورای شهر دوره چهارم دارد.
نقل قول کردن
0 #3 مهمان 1394-11-23 16:00
با سلام خدمت ترکمن سسی و خداقوت به خاطر تلاش دوستان برای درج اخبار منطقه
ولی یه سوال :بنده همه روزه اخبار سایت شمارو دنبال میکنم ولی چرا از وقتی اخبار انتخابات شروع شده و فعالیت یاشولی ها هم آغاز گردیده،همیشه اخبار منفی در مورد یاشولی ها و اختلافات را در سایت درج میکنید و هیچوقت نشده یه خبر مثبت از این حرکت مثبت که توسط افراد دلسوز آغاز شده منتشر کنین؟آیا شما با این حرکت مخالف هستید؟
بهتر نیست اگر یاشولی ها ایراداتی دارند با کمکتان به آنها یاری کنید؟و یا چرا شما خودتان عضو یاشولی ها نشدید؟(من نه عضو یاشولی ها هستم و نه میگم که آنها هیچگونه خطایی ندارند،فقط دوست دارم این دوره کرسی مجلس رو از دست ندهیم)باتشکر از تلاشتون.ممنون
ترکمن سسی:کاربر گرامی ما نمی دانیم شما چرا این همه اطلاع رسانی مثبت سایت ما در زمینه تلاش یاشولی ها را ندیده گرفته اید .مشکل این جریان این است برخی از اعضای آن تاب هیچ گونه نقدی را نداشته و هر گونه نقدی را به مثابه مخالفت با کل فرایند می دانند.ذهنیت متوهم مهم ترین مشکل برخی از اعضای اصلی این گروه است .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر