c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-حجت الاسلام حقی گفت: جوانانی که اغلب برای سرگرمی وارد فضای چت روم های مجازی می شوند، باید به این نکته توجه داشته باشند در محیط چت به کسی اعتماد نکنند و مطمئن شوند هویت اعلامی از سوی مخاطب، به غیر از هویت واقعی آنها نباشد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان اظهار کرد: با اعلام شکایتی از سوی خانمی مبنی بر اینکه از طریق فضای مجازی با آقای ع - س، که خود را به عنوان استاد دانشگاه و کارمند سازمان انرژی اتمی و کارمند اداره اطلاعات و مالک شرکت پخش دارو معرفی کرده آَشنا شده و به او قول پیدا کردن کار داده است.

ایشان در ادامه افزود: پس استماع شکایت شاکیه و با توجه به مراجعه شکات زن دیگر، متهم بازداشت و پس از دیدن مستندات و ادله دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف کرده که در نهایت با صدور قرار تأمین در بازداشت بسر می برد و پرونده جهت تکمیل تحقیقات در دست بررسی می باشد.

وی در ادامه گفت: این متهم با استفاده از تجهیزاتی از قبیل بی سیم و دستبند، سوژه های خود را اغفال و مورد سوء استفاده و تعرض قرار داده و وجوهی را از آنها دریافت می کرده است.

این مقام قضایی در پایان توصیه کرد گفت: زنان جوان که اغلب برای سرگرمی وارد فضای چت روم های مجازی می شوند، باید به این نکته توجه داشته باشند در محیط چت به کسی اعتماد نکنند و مطمئن شوند هویت اعلامی از سوی مخاطب، به غیر از هویت واقعی آنها نباشد و به هیچ وجه عکس‎ها و فیلم‎های خصوصی و خانوادگی را در محیط چت ارسال نکنند چرا که امکان دسترسی اشخاص دیگری به آنها امکان پذیر است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر