c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی-ام‌البنین میرزایی از کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه کرکان و آق‌‌قلا پس از بررسی‌های مجدد از شورای نگهبان تائید صلاحیت شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از سلام گلستان ام البنین میرزایی که کارمند مجلس شورای اسلامی است توانسته است تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان بگیرد .

وی در سوابق خود کارمند مخابرات استان گلستان را نیز به همراه دارد . ام البنین میرزایی در 25 مرداد 1357 هجری شمسی در خانواده‌ای متدین، معتقد ، عاشق اهل بیت علیهم اسلام و خانواده‌ای متوسط در تهران دیده به جهان گشود.

باگذشت 5سال از زمان تولد به دلیل شغل پدر که کارمند مخابرات استان تهران بود به گرگان مهاجرت کردند.پدربزرگ مادری و پدری خانم میرزایی از اهالی روستای رودبارک از بخش‌های استان سمنان بودند.

خانم میرزایی دوران ابتدایی، راهنمایی و مقطع متوسطه را در گرگان به پایان رسانده و موفق به اخذ دیپلم گردید.

وی پس از اخذ مدرک دیپلم به استخدام مخابرات استان گلستان درآمد و هم زمان با فعالیت در این مرکز با قبولی در رشته فلسفه دانشگاه تهران به این شهر عزیمت کرد و موفق شد در این دانشگاه مدرک کارشناسی فلسفه را اخذ کند.

وی هم زمان با تحصیل در دانشگاه تهران برای کاستن از مخارج دانشگاه و برداشتن فشار اقتصادی از دوش خانواده به استخدام مجلس شورای اسلامی در آمد که تاکنون در نهاد قانونگذاری در بخش بین الملل پارلمان در حال فعالیت می‌باشد.

خانم میرزایی در سال 89 نیز با قبولی در رشته علوم سیاسی با گرایش روابط بین الملل در دانشگاه آزاد کرج موفق شد در سال 92 از این دانشگاه فارغ التحصیل شود و مدرک کارشناسی ارشد را دریافت کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر