c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی- شب گذشته سوم اسفند ماه یکی از یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس در سخنرانی خود ابعاد جدیدی از حاشیه های انتخاب گزینه نهایی در گنبد را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی شب گذشته سوم اسفندماه یکی از یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس در سخنرانی خود مسائل دیگری از یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس را بیان کرد.

وی با اشاره به دعوت شدن منتخب یاشولی های انتخاباتی به مناظره توسط یکی از کاندیداها گفت: مهره های سوخته و ورشکسته انتخاباتی از نام یاشولی برای خود سو استفاده کردند و مانور دادند،از احساسات پاک مردم برای منافع خویش سود بردند و حالا هم اگر واقعا جرات دارید پای جلسه مناظره بیایید.

وی بیان کرد:فکر نکنید برخی افراد برای منافع ترکمن صحرا فعالیت می کنند بلکه این افراد به دنبال جایی برای مانور خویش هستند و منافع شخصی برای آنان مهم تر است.

وی ضمن یادآوری رفتارهای ناهنجار با شهید اترک طیار توسط برخی افراد تاکید کرد:افرادی که قصد داشتند عزت و سربلندی شهید طیار را خراب کنند و زیر سوال ببرند هم اکنون داعیه دار یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس هستند.

این یاشولی انتخاباتی یادآور شد: در یکی از جلسات سوال کردم چه کسی این جریان را پیش می برد؟که جوابی نشنیدم،در یکی دیگر از جلسات نیز همه یاشولی ها قسم خوردند که گفتیم اینکار را نکنید چرا که هیچکدام از شما صاف نیستید اما گفتند که سیاست قسم ندارد.

وی تاکید کرد: مگر ششصد نفر یاشولی منتخب خود را انتخاب نکردند؟ کدامیک از این حضار می تواند یک بنر با نام خود تحت عنوان یاشولی جلوی ستاد منتخب خود بزند؟

وی در پایان گفت: بعد از انتخاب منتخب یاشولی ها همه سراغ کاندیداهای مورد نظر خویش رفتند کافی است الان به ستادهای کاندیداها سر بزنیم تا مدعیان یاشولی بودن را در ستادهای کاندیداها مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ها  

-1 #1 محمد 1394-12-04 20:06
بتاز ای ترکمن سسی.موضع گیریت بر علیه اجماع یاشولیها از قبل قابل پیش بینی بود.کاندیدای مورد نظرت از توکاسه اجماع در نیومد پیش بینی ات درست از اب در نیومد.خب همیشه اوضاع بر وفق مراد نمیشه
ترکمن سسی:نظر شما هم قابل احترامه
نقل قول کردن
-2 #2 قوچمرد چی 1394-12-04 20:13
چرا اسمشو نگفتین؟ نکنه از خودتون دراوردین؟ هر چند میدونم این نظر نمی زارین؟
نقل قول کردن
-2 #3 مهمان 1394-12-05 10:25
درد نامه ی دکتر سارلی در گروه تلگرامی:
یک سال تلاش کردیم تا اجماع و یاشولی و ماصلاحات شکل بگیره
تا اشتباهات دوره قبل و دوره های قبل تکرار نشه
...
تا بخاطر آینده ی صحرا
و بخاطر همه ی ناگفته های دیگر
با تکیه بر شانه های استوار و گام های امید بخش یاشولی ها همصدا شده به تاسی از آنان نماینده ای به مجلس بفرستیم ….
ولی حیف صد حیف از غرب تا شرق ترکمنصحرا به ورطه ی دو دستگی و باتلاق اختلاف افتاده ایم ….
به همین سادگی از پس صدها جلسه ….عده ای می آیند زیر قولشان می زنند
عده ای دیگر ائتلاف علیه اجماع تشکیل می دهد .
وعده ای با تبلیغ تک رای سودای پیروزی دارند در حالیکه چاره کار در رای به هم است نه رای علیه هم
خلاصه خیلی زود راهمان را گم می کنیم اصل هدف که فرستاده نماینده از جنس خودمان به فراموشی سپرده شده گرفتار تنوع سلیقه می شویم…..امری که شواهد شکست را به مشام رقیب برده و سرمست از پیروزی پیش از موعد بر ریش من و تو و رجال قوم من می خندند….
خدایا به تو پناه می برم از این تسلیم طلبی در برابر جاده صاف کن های رقیبان …
نقل قول کردن
-1 #4 ترکمن 1394-12-05 12:20
آقای محترم اگر کاندیدا مورد نظر شما در میامد اینگونه جبهه گیری میکردید؟در ضمن کاندید مورد نظر ...چهار سال پیش چه کارها کرد خبر دارید؟ایشان به عقیده خیلیها یک ...سیاسی هستند. درود بر یاشولیها درود بر قرجه طیار
ه
نقل قول کردن
0 #5 mazyar 1394-12-05 15:44
این همه یاشولی یاشولی میکنین به چه نتیجه ای رسیدین؟
ایا یه مشت ... از کی تا حالا یاشولی شدن؟
از همون اول به تعدادی از اعضای این مجمع چند صد نفره( حدودا ده نفره ) گفتیم که حرکتتون شکست میخوره. در مقابل جمله سیاست قسم نداره اینم باید گفت که سیاست بدتر از اون رحم هم سرش نمیشه و متاسفانه قره جه طیار توسط شما افراد فرصت طلب مرگ سیاسی خودش رو رقم زد.
نقل قول کردن
0 #6 حمید 1394-12-05 16:28
احتمال زیاد باید آقای کاظمی باشن.چون ایشان خیلی دلواپس این حرکت یاش اولی ها بودند.که قبلا اسمش آغزبیرلیگ گنگشی بود
نقل قول کردن
-5 #7 اسی 1394-12-05 19:22
اگر یاشولی ها به نفع کاندیدای مورد حمایت طاهر سارلی رایی میدادند اینگونه به نماینده مودب و با احترام امثال طیار حمله نمیکردند اقای سارلی قبل از اینکه حرف بزند کمی فکر کند منظور ایشان رقیب اقای هلاکو برادران فارس ساکن گنبد است ایشان با این کارها قصد دارد به نوعی اذهان عمومی ترکمن ها را بر علیه برادران فارس تحریک کند مگر ما ایرانی نیستیم چرا باید به رایی دیگران احترام نمیگذارند چرا بعد از چند دهه اسم غراوی و ضیاپور را به میان می اورد .ایشان با این مصاحبه جنجالی مشخص کرد که از فارس ها دل خوشی ندارد و هم اینکه به دیگر برادران کاندیئای ترکمن حسادت میکند ایشان عامل تمام اختلافات است
نقل قول کردن
-4 #8 اسی 1394-12-05 23:20
امثال ...عامل تمام نفرقه در میان قوم ترکمن است . اگر ایشان به فکر اتحاد قوم ترکمن است مگر فرقی هم برایش میکند که کدام برادر ترکمنش به مجلس راه پیدا میکند با تخریب او کسی تخریب نمیشود فقط خدا ابرویش را نبرد اگر ایشان واقعا دلش برای ترکمن ها میسوزد . قوم ترکمن را با عناوین ... و بومی و غیربومی یموت و گوگلان دارند نابود میکنند بروید به منطقه مینودشت وکلاله سرک بکشید مردم ماندند به کی رایی بدهند . امثال ...حق نداشت اینگونه به ناحق با پخش اعلامیه دیگران را تخریب کند ایا پاکتر و مظلوم تر از طیار کسی را سراغ دارید من طرفدار طیار نیستم اما مخالف تخریب چهره ها هستم . مگر ایشان خودشان اشتباه نمیکند اگر گروهی در دوره های قبلی از رقیب حاج هلاکو و رقیب انا غراوی حمایت کرده دلیل بران نمیشود که او خائن بدانیم .انسان جایز الخطاست .اقای ...با این کارش صلاحیت خود را بین ترکمن ها زیر سئوال برده است.
نقل قول کردن
+2 #9 ساجدی 1397-02-30 15:08
جناب اسی تند نرو باهم بریم اولا سه تا نقطه چین اگر طاهرسارلی باشد ایشان محکمتر و قویتر و تحلیل و شعور سیاسی اش بالاتر از طیاز
ر است دوما طاهر اعتقاد دارد ادم خوب جایش مسجد است نه مجلس. درمجلس هم ادم خوب میخواهیم هم ادم سیاسی و شجاع و اگاه به مسایل.سوما دلت به حال غیر ترکمنها نسوزد انها ادمای دلسوز مخصوص خودشونو دارند. صلاحیت سارلی یکشبه بدست نیومد که یکشبه از دست بده و صلاحیتشو تو ندادی که با این نوشته ازش بگیری جو نگیرد، ارام باش، یواش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر