c_300_250_16777215_10_images_603500.jpg

    
تركمن سسي:تکذیبیه دکتر منصورگرکز كانديداي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از حوزه گرگان و آق قلا ،نسبت به بداخلاقی رسانه ای انتساب انصراف به نفع یک جریان سیاسی :اینجانب مستقل آمدم و مستقل هم رفتم.
 

با نام خدا و ياد شهدا

مردم شریف و نجیب حوزه انتخابی گرگان و آق قلا
اینجانب به عنوان  یک فرد دانشگاهی و فعال اقتصادی که تجربه سالها خدمت به مردم استان گلستان درعرصه های دانشگاهی ،علمی و نیز امور مالی و حسابرسی را دارم با نیتخدمت به  مردم عزیزشهرستان گرگانوآق قلا و نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ، کاندیدای  دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدم.ولی از آنجا که این مردم بزرگوارازما انتظار ازخودگذشتگی داشتند.لذا بنده بنا به درخواست روحانیت معزز،جوانان،دانشگاهیان،فرهنگیان ،معتمدین و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا  برای ایجاد فضای گذشت نسبت به همدیگر ،و روحیه تعاون  و ایجاد شور و شعف انتخاباتی  از حق انتخاب شدن  خود گذشت نمودم واین انصراف  فقط و فقط بخاطر مردم  و نظام جهت حضور حداکثری در صندوق های رای بوده است.
وبه نفع فرد با حزبی یا گروه خاصی کنار نرفته ام.و هرگونه شایعه و سوء استفاده  در خصوص  کناره گیری  بنده به نفع فرد یا حزب خاصی  توسط برخی از ستادها و کانالهای مجازی را اکیدا تکذیب می نمایم  و آن را  محکوم  و عملی غیر اخلاقی  می دانم.و وجود هرنوع انگیزه حزبی و جناحی را  تکذیب نموده و اینجانب مستقل آمدم و مستقل هم رفتم.
درخاتمه  بنا به تاکید مقام معظم رهبری  که می فرمایند"شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است"بار دیگرتمامی آحاد جامعه  به خصوص  طرفدارانم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت می نمایم.تا موجبات تقویت نطام مقدس جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان نظام گردد.
 با احترام نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  دکتر منصور گرکز.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر