c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی-از ظهر امروز تا به این لحظه سه داوطلب دیگر در گنبدکاووس به نفع اجماع بر روی نماینده فعلی مجلس انصراف خود را کتبا اعلام کردند.

به گزاش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، پس از آنکه صبح امروز بی بی سارا نازقلیچی از کاندیداهای ترکمن در گنبدکاووس انصراف خود را ادامه رقابت ها به نفع عبدالصمد بردی پور اعلام کرد و شروع کار اجماع را در جناح ترکمن ها به نمایش گذاشت از ظهر امروز تا به این لحظه نیز سه کاندیدای غیر ترکمن با انصراف توازن دو جناح را برقرار کرده و شانس غیرترکمن ها را برای پیروزی بیشتر کردند.

بر این اساس ظهر امروز فرید عابدی اولین کاندیدای غیر ترکمنی بود که امروز انصراف خود را با حضور در فرمانداری گنبدکاووس اعلام کرد، پس از او نیز نبی الله آخوندی رئیس سابق آموزش و پرورش گنبدکاووس به فرمانداری آمد و انصراف خود را اعلام کرد.

پس از او نوبت ابراهیم نقی پور بود که مثلث انصراف غیرترکمن ها را تکمیل کرد و به نوعی امید را در اردوگاه آنها بیش از گذشته کرد.

حال با این اوصاق در بین ترکمن ها : قره جه طیار ، عبدالصمد بردی پور، سلیمان هاشمی، محمدشریف نیا و مغربی قوجق گزینه های باقیمانده در صحنه هستند کهنه در کنار کاندیداهای غیر ترکمن از جمله سلیمان عباسی نماینده فعلی، فرهاد شیبک و حسین زنجانی به رقابت خواهند پرداخت.

حال همه اهالی رسانه و مردم منتظرند ببینند در این دو طیف کدام افراد در لحظات پایانی با حضور در فرمانداری شانس پیروزی طیف خود را بیشتر خواهد کرد؟؟

دیدگاه‌ها  

0 #1 جواد 1394-12-06 08:42
متاسفم براتون که قومیت گرا هستین.ترکمن غیر ترکمن نداریم همه برادریم و برای ابادانی وطن خود بکوشیم
نقل قول کردن
0 #2 رضا 1394-12-06 15:49
به نقل از جواد:
متاسفم براتون که قومیت گرا هستین.ترکمن غیر ترکمن نداریم همه برادریم و برای ابادانی وطن خود بکوشیم

...ترکمن همیشه بخاطر ترکمن بودنش زنده است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر