c_300_250_16777215_10_images_603534.jpg

ترکمن سسی- استاندار گلستان گفت: از صبح که به تعدادی از شعب و شهرستان ها سرکشی می کنیم، شاهد شور انتخاباتی در همه مناطق هستیم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حسن صادقلو، استاندار گلستان در بازدید از فرآیند اخذ رأی در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی گفت: توقع از مردم همین است که مانند 22 بهمن که حماسه حضور خلق کردند در صحنه انتخابات هم معجزه دیگری را رقم بزنند.
 وی افزود: مردم آگاه هستند و به خوبی می دانند که آراء آن نتایجی دارد که بر روی مسائل اقتصادی، روابط بین المللی، روابط سیاسی منطقه ای و ملی نیز اثرگذار است.
 استاندار گلستان بیان کرد: مردم معتقدند و می دانند که دست اندرکارانی که در صحنه برگزاری انتخابات هستند با رعایت اخلاق انتخاباتی عمل خواهند کرد.
 وی با تأکید براینکه در همه مناطق شاهد شور انتخاباتی هستیم، گفت: از صبح که از برخی شعبات گرگان، مراوه تپه و هم اکنون در گنبدکاووس بازدید کرده ایم، از همان زمان آغازین شاهد شور انتخاباتی هستیم و صف های طولانی برای رأی دادن در شعبات تشکیل شده است.
 صادقلو با بیان اینکه از همه باید به قانون تمکین کنند، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه است که کاندیداها در عین رفاقت با هم رقابت می کنند. برگزاری انتخابات هم بر مدار تکلیف قانونی و وطیفه است، بنابراین همه باید قانون را رعایت کنند.
 وی بیان کرد: در زمان تبلیغات انتخاباتی شاهد حضور برخی از کاندیداها در ستادهای یکدیگر بوده ایم که نشان دهنده اخلاق انتخاباتی است. در استان به جزو در موارد بسیار ناچیز گزارشاتی در خصوص تخلفات زمان تبلیغات نداشته ایم چراکه بیشتر نامزدها روحیه اثباتی، نه نفی کننده نسبت به دیگران داشتند.
 استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد: کاندیدها و همه مردم بعد از مشخص شدن نتایج و اعلام آراء هم باید اصول اخلاقی را رعایت کرده و همه به قانون تمکین داشته باشند./خبرگزاری شبستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر