c_300_250_16777215_10_images_gholamii.jpg

ترکمن سسی : رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: نامزدهای معترض به نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا 13 اسفند فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیات نظارت استان و شورای نگهبان ارائه نمایند.

به گزارش ایرنا عیسی غلامی در جمع خبرنگاران در خصوص نامزدهایی که به روند برگزاری انتخابات معترض هستند، اظهارداشت: برابر قانون نتایج اولیه انتخابات و آرا به ستاد انتخابات گلستان و همچنین وزارت کشور اعلام می شود و باید سلامت انتخابات توسط شورای نگهبان تایید شود.
وی اضافه کرد: از روز گذشته این آمادگی وجود داشت تا هر کسی نسبت به روند برگزاری انتخابات در همه حوزه‎ های انتخابیه استان شکایتی دارند، شکایت خود را با اسناد به همراه مشخصات کامل به هیات نظارت و به صورت مستقیم به شورای نگهبان ارائه کند تا رسیدگی شود.
غلامی با تبریک به مردم انقلابی و قهرمان ایران که با حضور دشمن شکن در صحنه انتخابات حضور حداکثری داشتند، گفت: مردم ولایی و همیشه در صحنه هفتم اسفند با حضور گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران اضافه کردند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان همچنین با بیان اینکه در برخی حوزه‎ ها نامزدهای نمایندگی مجلس دهم به حد نصاب دست یافتند و در برخی حوزه ها نیز به دور دوم کشیده شد، تصریح کرد: منتخبان مردم و دیگر نامزدها تابع قانون بوده و معترضین نیز باید شکایات خود را هرچه سریعتر به این هیات تحویل دهند.
وی تاکید کرد: طبق قانون بعد از اینکه رسما نتیجه انتخابات اعلام شد و صحت آن توسط شورای نگهبان به تایید رسید یک ماه بعد وزارت کشور پیشنهادی به شورای نگهبان می ‎دهد و تاریخ مرحله دوم انتخابات در آن حوزه انتخابیه را مشخص می کند.
وی اظهار امیدواری کرد که رقابت‎ های انتخاباتی که جمعه شنبه به پایان رسید، تبدیل به برادری و رفاقت شود.
ترکمن سسی:بر اساس شنیده های ما عبدالفغار رادمهر که با اختلاف کمتر از سیصد رای از راهیابی به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا باز مانده است به نتایج اعلام شده اعتراض کرده است .

دیدگاه‌ها  

0 #1 ناشناس 1394-12-13 00:07
من از پشت پرده سیاست ترکمن های گرگان وآق قلا خبر ندارم . اما به عنوان یک اصلاح طلب فارس گرگانی به آقایان تربتی نژاد ورادمهر رای دادم . فقط می خواستم بگویم شما ترکمن ها اگر به جای امان زاده از رادمهر حمایت می کردید الان شاید رادمهر وتربتی نژاد به مجلس راه یافته بودند ولی حالا یقین بدانید در مرحله دوم امان زاده رای نخواهد آورد مگر با اصلاح طلبان به توافق برسد وگرنه اصول گرایان به هیچ وجه از راهیابی یک نفر ترکمن به مجلس پشتیبانی نمی کنند.
نقل قول کردن
0 #2 حسبن اسکندری 1394-12-14 17:32
باسلام بنظرمن چون اصلاح طلبان گرگان سه روز پیش ائتلافی بین تربتی نژاد و هزارجریبی داشتند چاره ای جز ائتلاف بین سیدعلی طاهری وامان زاده نیست.ترکمنها باید دررای دادن به فارسها برادری شان را ثابت کنند.فارسها 18هزار رای به رادمهردادن ولی ترکمنها 1500 رای به تربتی.این بار باائتلاف بین طاهری وامان زاده ترکمنها باید فراقومیتی بودنشان راثابت کنند
نقل قول کردن
0 #3 آزاد 1394-12-16 11:34
خدمت دو دوست عزیز عرض کنم که انشالله با عنایت خداوند متعال و همیاری مردم عزیز، آقای امان زاده به عنوان نماینده شهر ما انتخاب خواهند شد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر