c_300_250_16777215_10_images_tayyar.jpg

ترکمن سسی :نماینده منتخب مردم گنبدکاووس گفت: ورود سرمایه گذار راهکار اصلی حل بیکاری گلستان است.

قرجه طیار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: باید قدر و ارزش حضور حداکثری مردم را در روز انتخابات بدانیم و به اعتمادی که مردم به ما داشته اند جواب بدهیم.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: مردم نشان دادند که همیشه دعوت مقام معظم رهبری خود را لبیک می گویند و برای دفاع از جمهوری اسلامی خود در صحنه حضور دارند.

طیار که در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از مجموع ۱۶۲ هزار و ۲۴۶ آراء مأخوذه توانسته با ۵۰ هزار و ۸۲۲ رأی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند، گفت: باید در این مدت به گونه ای کار کنیم تا بعد از ۴ سال شرمنده مردم نشویم.

وی با بیان اینکه مردم به کسی اعتماد می کند که با آن ها راستگو و صادق باشد، تصریح کرد: بی تردید فردی که قصد حضور در صحنه انتخابات را دارد باید خود به این باور رسیده باشد که می تواند وظیفه خطیر نمایندگی را به عهده بگیرد.

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس دهم« کلان نگری» را یکی از خصوصیات نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: نماینده مجلس باید برای عموم مردم حوزه انتخابیه خود تلاش کند.

وی در خصوص بیکاری به عنوان مهم ترین دغدغه جامعه افزود: به کارگیری ظرفیت های تولید کشور به کمک راه اندازی طرح های سرمایه گذاری دارای اهمیت است. این طرح ها زمینه اشتغالزایی فراوانی را دارد.

وی با تاکید بر فرهنگ هرجامعه که به عنوان هویت و موجودیت آن جامعه مطرح است، افزود: سعی داریم با برجسته نمودن جنبه های اصیل اسلامی، ملی و بومی منطقه و ارزش نهادن به آثار و صنایع دستی بومی بتوانیم در این حوزه کارهای ارزشمندی را انجام دهیم.

طیار اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس پتانسیل های بالقوه زیادی دارد که باید بتوانیم آن ها را برای مردم به بالفعل تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: تلاش در جهت ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از جوانان مستعد و نخبه، حمایت از کشاورزان و دامداران منطقه و حمایت از محرومین و رسیدگی به مشکلات معیشتی آنان در راس برنامه های ما در مدت حضور در مجلس شورای اسلامی است.

تلاش برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی در جهت توسعه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی در منطقه، تلاش در جهت ارتقاء جایگاه اجتماعی زنان، تلاش در جهت دسترسی آسان به بهداشت و درمان منطقه، تلاش برای توسعه صنعت گردشگری و اکوتوریسم، شفاف سازی مشکلات مراتع به خصوص مراتع مرزی و توسعه و گسترش راه های مواصلاتی بین شهری و روستایی از دیگر کارهای برنامه های نماینده گنبدکاووس در مجلس دهم است.

۱۰نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ش

 

دیدگاه‌ها  

+4 #1 حافظ 1394-12-11 01:26
با سلام امیدواریم نماینده شریف شهرمان به مشکل بیکاری پایبند باشد و نهایت تلاش را برای کم کردن و رفع بیکاری انجام دهد.
نقل قول کردن
+1 #2 mohammad 1394-12-11 15:40
از کوزه همان تراوش کند که درون اوست. انتظارات را بالا نبرین
نقل قول کردن
+1 #3 الیاس 1394-12-11 15:44
اقای مدیر دلتنگیم برات...انشاا... قردادا بتونه کار پیدا کنه بر ما
نقل قول کردن
+2 #4 مهدی سن سبلی 1394-12-11 19:24
با سلام به آقای طیار و همه کسایی که در این دوره زحمت کشیده اند و نهایت تلاششان را جهت به ثمر رساندن اهداف عالیه خود به کار گرفتند خسته نباشید می گویم و برای آقای طیار آرزوی موفقیت کرده و از ایشان میخواهم نهایت همت و کوشش خود را جهت آبادانی و پیشرفت شهرمان به کار گیرند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر