c_300_250_16777215_10_images_jabbar.jpg

ترکمن سسی :جبار ایری  در مراسم حماسه سازان حضور با اشاره به توفیق دولت در زمینه دستیابی به توافق برجام ابراز امیدواری کرد با توجه به برگزاری پرشکوه انتخابات اخیر در کشور این توفیقات زمینه ساز حرکتی ماندگار در زمینه  بهبود معیشت مردم و رفع مشکل بیکاری جوانان گردد.

این عضو ستاد آیت الله نورمفیدی تاکید کرد در انتخابات اخیر ،حضور مردم در پای صندوقهای اخذ رای با عنایت به آیه شریفه أَطِيعُواْ اللّهَ وَأَطِيعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِي الأَمْرِ مِنكُمْ  و در راستای تبعیت از فرامین رهبری  بوده است و ما هم در وهله اول به عنوان یک ایرانی و در وهله بعد ترکمن مسلمان با نصب العین قرار دادن این اصل حضوی پرشور در پای صندوقهای اخذ آراء داشتیم .
جبار ایری افزود :اکثریت قریب به اتفاق ترکمنهای ساکن گلستان با توجه به دیدگاه های تقریبی آیت الله نورمفیدی در انتخابات اخیر به ایشان رای دادند و در نگاه ایشان چیزی به عنوان شهروند درجه دوم وجود ندارد .
معاون ستاد آیت الله نورمفیدی در مناطق اهل سنت نشین استان، در بخش دیگری از صحبت های خود  تاکید کرد امنیت و آرامشی که امروز در کشور عزیز ما وجود دارد مرهون وجود ذی وجود مقام معظم رهبری بوده و همدلی و وحدتی که در استان گلستان داریم نتیجه عملکرد درخشان آیت الله نورمفیدی بوده است و ما ایشان را فرزند خلف رهبری در استان می دانیم .
وی محبت و ارادت ترکمنهای ساکن گلستان به آیت الله نورمفیدی را از جنس عاطفی و معنوی دانسته خاطرنشان کرد اینکه در این مراسم شخصیتی مثل الحاج رجب محمد آخوند حنفی با این شرایط جسمانی حضور پیدا کرده اند نشان دهنده عمق مناسبات دوستانه ترکمنها با نماینده ولی فقیه در استان گلستان است .
جبار ایری در بخش دیگری از مباحث خود افزود جو برادری و اخوتی که در شرایط کنونی در استان گلستان وجود دارد باعث شده است که اهل سنت استان با عزمی استوار به عنوان پشتیبان نظام و رهبری عمل نمایند  و اعتقاد داریم این فضا مورد رضایت و خشنودی مقام معظم رهبری نیز قرار دارد .
لازم به ذکر است مه همایش حماسه سازان حضور با هدف تشکر از اعضای ستاد و فعالان انتخاباتی ستاد آیت الله نورمفیدی  در انتخابات اخیر خبرگان رهبری برگزار شد .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر