c_300_250_16777215_10_images_603701.jpg

ترکمن سسی-دهکده توریستی آق قلا امسال چون سال گذشته دایر گردید تا مکانی برای جذب مسافران و گردشگران باشد.


بسیاری از اوقات هیاهوهای روزانه زندگی و اتفاقات مختلف اجتماعی باعث نگاه گذرای مردم به وقایع اطراف آنها می شود که در این کلی نگری برخی نکات مهم در خفا باقی می مانند.

این ایام مردم آق قلا شاهد برپایی دهکده توریستی در شهر خویش هستند،دهکده ای که جاذبه های این شهر از قبیل سنت های اقوام علی الخصوص سنت های ترکمن،پوشاک و صنایع دستی این قوم نجیب را در خود گنجانده است تا مسافران بیشتر با این شهرستان زیبا و مردم مهمان نواز آن آشنا شوند از سویی دیگر این دهکده توریستی منبع در آمدی برای خانواده های آق قلایی است.

شاید کمتر کسی از خود سوال می کند زمین این دهکده متعلق به کیست و چگونه در اختیار مردم قرار داده شده است؟

زمین پانزده هکتاری این دهکده توریستی متعلق به حاج حیدر موسوی اصفهانی است که بواسطه شهرام قرنجیک نماینده وی به طور رایگان بدون هیچگونه چشم داشت مادی و معنوی در اختیار عموم قرار گرفته است،این زمین از طرف یک غیر ترکمن صرفا به دلیل علاقمندی به ترکمنها در اختیار دهکده توریستی قرار گرفته است،در حالیکه برای اجاره زمین دهکده توریستی آق قلا مبالغ بالایی مطالبه می شود حاج موسوی به دلیل اهدای این زمین که در اصل زمین مزروعی به شمار می رود حتی در آن اقدام به کشت ننموده است.

این عمل حاج موسوی که اقدامی قابل ستایش است در میان مردم توسط رسانه های مجازی و مکتوب اطلاع رسانی نشده است تا جاییکه حتی در مراسم افتتاح دهکده توریستی آق قلا نامی از  وی برده نمی شود.

اینگونه اعمال الگویی برای دیگران تلقی می شوند و شورای شهر آق قلا و فرماندار این شهرستان می توانند با تقدیر و تشکر از حاج موسوی اثبات کنند برای کار وی ارزش قائل هستند،در حالیکه هم اکنون نیز می توان برای عدم تقدیر و تشکر از عمل حاج موسوی که حداقل می توانستند در روز افتتاح دهکده توریستی نامی از وی به میان بیاورند یا در رسانه ها عمل وی را مطرح کنند خرده گرفت ولیکن اکنون نیز دیر نشده است و از شورای شهر آق قلا و فرماندار این شهرستان انتظار می رود به نحو احسن از وی تقدیر و تشکر شود تا با نهادینه کردن فرهنگ تشکر به افراد نشان دهیم قدردان زحمات آنها هستیم و برای افراد جامعه خود الگوهای شاخص معرفی کنیم.


 

دیدگاه‌ها  

-2 #1 ایوب 1395-01-04 21:14
دوستان از جناب اقای موسوی و نماینده ایشان شهرام قرنجیک در مراسم و از تریبون توسط آنه محمد دلیجه نائب ریس شورا تقدیر و تشکر بعمل آمد.

جهت اطلاع
نقل قول کردن
-1 #2 احمد 1395-01-05 15:15
تقدیر و تشکر از این خیر حتی یک صدم درصد پاداشی که خدا برای انجام این کار میدهد نخواهد بود و آقای موسوی هم اگر برای کار خیر باشد نباید نارحت از تشکر مسئولان باشد بهتر بود شما هم به این امر پرداخت نمیکردید. حرف های شما هم کاملا صحیح ولی اگر برای کار خیر باشه نباید این حرف ها به میان بیاید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر