c_300_250_16777215_10_images_amanz8.jpgترکمن سسی ،طاهر جانی :شنبه شب گذشته  بیست و هشتم فروردین ماه نشست هم اندیشی عبدالغفور امانزاده  به همت خانواده مرحوم حاجی آقی آل جلیل  وبا همکاری نزدیک خلیل آل جلیل در آق قلا برگزار گردید.

دراین نشست بغداد شیرمحمدلی با اشاره به حضور افراد سرشناس از حوزه های مختلف گفت:در ضمیر باطنی مهندس امانزاده آرزوهای زیادی برای مردم وجود دارد و به همین جهت افراد صاحب نامی از کل ترکمن صحرا و اقوام سیستانی در این مکان گرد هم آمده اند.این ها سرمایه های سیاسی و اجتماعی می باشند.
وی افزود:ما باید ظرفیت های علمی-اقتصادی و سیاسی خود را به کمال رشد برسانیم.در انتخابات شورای شهر و مجلس شورای اسلامی افراد توانمندی وارد عرصه می شوند و لازم است در راه معرفی بهتر آنها بکوشیم.در انتخابات فعلی امانزاده مستقل آمده است،مستقل کار می کند و مستقل هم به مجلس خواهد رفت.
جبارایری سخنران بعدی بود که پای میکروفن حاضر شد و با ستایش از اتحاد بوجود آمده میان اقوام ساکن حوزه گفت:روز دهم اردیبهشت موقع برداشت محصول بدست آمده از این اتحاد است و امیدوارم محصول حاصله رفتن امانزاده به مجلس باشد.
این چهره صاحب نام با گفتن اینکه امانزاده عمر-زندگی-مال و توان خویش را برای مردم گذاشته است افزود:در گذشته هرچند که با اختلاف اندک آراء نتوانستیم امانزاده را به مجلس بفرستیم اما این بار با اتحاد کامل وی را خواهیم فرستاد.
امان قلیچ شادمهر نیزبه عنوان سخنران دیگر این نشست، توسعه مردم را بستگی به اراده آنها دانست و اظهار داشت:این اراده اکنون قلب همه ما را به تپش در اورده است.
همچنین قدسیه آبشناس فعال اجتماعی سیستانی مقوله امنیت را مهمترین مساله در عرصه سیاسی عنوان کرد و گفت:روزگاری بود که از قومیت حرف نمی زدیم و ریز و درشت نمی کردیم و امروز هم جمع شدن این جمعیت رنگارنگ نشان دهنده اقتدار آنهاست تا با هر رای که در صندوق می اندازند سرنوشت خود را تعیین نمایند.
آبشناس ادامه داد:همه ما مسلمانیم و قرار است در روز دهم اردیبهشت ماه با خلق حماسه مردمی درس بزرگی به دشمنان اسلام بدهیم.حمایت ما از امانزاده به برکت  نظام مقدس جمهوری اسلامی و اتحاد ما می باشد.
در نوبت سخنرانی پایانی این همایش عبدالغفور امانزاده ضمن تقدیراز حضور شرکت کنندگان گفت:نماینده ای که می خواهد وارد مجلس شود باید فرا قومیتی باشد.
امانزاده سیستانی ها و در راس آن خانمها قدسیه آب شناس وحاجی محمدی را نماد وحدت خواند و تاکید کرد:باید محصول بر آمده از وحدت را آبیاری کنیم تا میوه آن باعث حرکت رو به جلو شود.کاری که شما مردم در انتخابات مرحله اول انجام دادید کار کوچکی نبود و پیام های تبریک دوستان از اقصی نقاط و حتی خارج از کشور دلیل خوبی برای این موضوع می باشد.
امانزاده خود را متعلق به مردم و حوزه خواند و ادامه داد:بنده هیچ توقعی ندارم و تنها خواسته ام برآورده شدن آرزوی عموم ساکنین پس از چهل سال انتظار می باشد.
این کاندیدای حوزه آق قلا در خاتمه گفت:به تمام کاندیداها به یک اندازه احترام می گذارم و اعلام می نمایم با هیچ شخصی ائتلاف نکرده ام بلکه ائتلاف بنده با مردم و قومیت ها می باشد.
در جریان نشست فوق خانم حاجی محمدی از قوم سیستانی و بعلاوه حکیم گلدی زاده از گنبد وبگ دردی سوداگر ازحوزه مراوه تپه هم برای حاضران سخنرانی کردند.
یاد آور می شود در همایش شب گذشته امانزاده برخی دیگر از چهره های سیاسی اجتماعی همچون جلال ایری-ارازمحمد سارلی-رشید نافعی-حاج حمید کمی-کاکا آرخی-نازمحمد ولی پور-خلیل علاقی و....حاضر شده بودند.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 مهندس نرم افزار 1395-02-05 21:32
بازهم ح.گ
ملت ،مهندس امانزاده وسایر افراد متشخص بنده با این فرد هیچ گونه خصومتی ندارم فقط و فقط ازایشان بپرسید 25سال پیش از روستای خود ایگدرعلیا چرابه گنبد فرار کردید.فرار براساس چی بود.اگر این آدم معنی ناموس رو میدونست هیچوقت تو جمع ظاهر نمیشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر