c_300_250_16777215_10_images_4d71076e-69c8-468d-8a77-b21bb3fb44b4.jpg

ترکمن سسی-در جلسه شورای اسلامی استعفای عضو شورای اسلامی در دستور کار شورا قرار گرفته و مطرح شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تورکمن نیوز، ابراهیم عطالر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گنبد با قرائت متن بیانیه‌ای از استعفای خود دفاع کرد.

عطالر در توضیح علت استعفای خود به خبرنگار تورکمن نیوز گفت:

 تاکنون شهردار گنبد اهانت‌ها و کارشکنی‌های زیادی نسبت به مصوبات شورا داشته که پیش از این یک بار هم کار به استیضاح وی کشید اما موضوع بعلت عدم اهتمام برخی از اعضای شورا به نتیجه نرسید.
 
وی افزود: دوشنبه 23 فروردین در جلسه 441 علنی شورای اسلامی در وقت مقرر رسیدگی به امور عمرانی شهر گنبد وقتی نتوانست در مقابل توضیحات فنی و منطقی عضو شورا پاسخ‌گو باشد با اهانت و پرخاشگری که حاکی از عدم تعادل روحی وی است جلسه شورا را مختل ساخت.

عطالر تصریح کرد: در اعتراض به موارد ذکر شده و مسائل قابل تأمل زیادی که از شهردار شهر عبدالمجید قزلجه تاکنون دیده شده از جمله حیف و میل بیت المال، واگذاری قراردادها و پروژه‌ها بدون درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر به افراد خاص و مدیریت ناسالم و ناکارآمد مالی و عدم پایبندی به تعهدات و قوانین همچنین در اعتراض شدید به جسارت و بی‌احترامی وی به منتخبین مردم و اعضای شورای شهر که به کرار با بی‌ادبی و تندخویی و عدم تعادل رفتار از شهردار مواجه شده‌ایم و با توجه به سوگند به خدمت صادقانه که به مردم شریف و عزتمند شهر گنبد کاووس در جهت تحقق توسعه و آبادانی شهر متعهد هستیم که با شهردار فعلی آنگونه که در شأن و شایسته شهروندان گنبد باشد غیر ممکن است،  استعفای خود را اعلام می‌دارم.


متن لایحه ابراهیم عطالر، عضو شورای اسلامی شهر گنبد کاووس:

 

بسم الله ارحمن الرحیم

«كُلُكُّم راعٍ و كُلُكُّم مَسؤولٌ عَن رَعِيَتِهِ»

 

من در برابر کلام الله مجید، به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم. و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چار چوب وظائف و اختیارات خود مراعات نمایم. و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادام که در شورای اسلامی عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر، روستا و شهرداری اهتمام نمایم.
اعضای محترم شورای اسلامی شهر گنبد کاووس، همرهان ارجمند؛ همه ما سوگندی را که در پیشگاه خداوند باریتعالی و در حضور سراسر مهر و اعتماد مردم شریف گنبد کاووس در تاریخ 12 شهریورماه 1392 بر دل و زبان جاری کردیم  به یاد داریم.
بی شک نیت پاک یکایک شما اعضای محترم بر پایبندی به سوگند و عهدی که با مردم بستیم استوار است.
از محور های اصلی این سوگند نامه سراسر مقدس ، حفظ امانت ، خدمت به مردم ، پایبندی به قانون اساسی و سایر قوانین کشور ، عدالت و انصاف و اهتمام در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری از نکات بارز و غیر قابل چشم پوشی است.
اینجانب ضمن صحه گذاشتن بر خلوص نیت و تلاش شما بزرگواران ، مراتب نارضایتی از عملکرد و اعتراض خود را از عدم کفایت روند توسعه شهر آنگونه که شایسته مردم شریف و توانمندی ها و قابلیت های شهر باشد اعلام داشته ، دلیل اصلی این معضل را عدم پایبندی و بی اعتنایی شهردار شهر به قوانین و مقررات کشور و بر نامه ها ، مصوبات و تصمیمات متخذه شورای اسلامی که همانا به منزله قانون برای ایشان است اعلام میدارم.
دلیل این مطلب بر شما ارجمندان پوشیده نیست و انبوه مصوبات و تصمیمات شورا در راستای عمران و توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر که نه تنها مغفول مانده بلکه مشکلات عدیده ای اعم از سد معابر توسط کسبه مجاز و غیر مجاز ، شیوع پدیده زشت و مذموم تکدی گری ، بر خورد نا برابر و نا عادلانه مالی و رفتار دور از شان با ارباب رجوع توسط شهردار و شهرداری ، اقدامات عمرانی ناکافی و یا خارج از برنامه و پر از شائبه در سطح شهر به شکلی که با توجه به بودجه مصوب به هیچ وجه قابل مقایسه با دیگر شهرهای استان نیست . افزایش روز افزون مشکلات ترافیکی و معضل پارکینگ که با لوایح و پیشنهادات شهردار در مناطق غیر اضطرار با مبالغ غیر اقتصادی و نامعقول که در نتیجه تامین پارکینگ در مناطق پر معضل توسط سازندگان خاص مسکوت مانده است و عقیم ماندن برنامه های توسعه شهر و موارد دیگر که شما ارجمندان همه روزه شاهد آن بوده اید .
نیاز به ذکر و یاد آوری است فراز هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری که منشور اخلاقی شوراهای اسلامی بر گرفته از آن است.
• اعضای این شورا ها باید قدر دان مشارکت مردم باشند و خود را وقف خدمتی کنند که بر زندگی روز مره اهالی شهر دارای تاثیری مستقیم و نزدیک است.
• ملاک گزینش شهردار باید امانت و دینداری ، کفایت و کارآمدی ، نجابت و حسن سلوک با مردم باشد.
•    خدای متعال را همواره حاضر و ناظر کار خود دانسته و خدمتی را که مردم بر دوش شما نهاده‌اند، به عبادتی بزرگ و موجب تقرب به خدا مبدل نمایند. اینجانب در اعتراض به موارد ذکر شده و موارد بسیار قابل تامل دیگر که در جای خود قابل طرح است و در اعتراض به عدم اهتمام شما اعضای محترم شهر به رسیدگی به موضوع در جهت رفع معضل، و رفتار منفعلانه که موجب جسارت بیش از پیش آقای شهر دار شهر، عبد المجید قزلجه در عدم پایبندی به تعهدات و وظایف خود و قوانین و همچنین اعتراض شدید به جسارت و بی احترامی به مردم و اعضای شورای شهر تا جایی که در عکس العمل به اظهار نظر فنی و قانونی اعضا  کرار با تند خویی و رفتار دور از ادب و احترام و در مواردی با حمله ور شدن و ناسزا (فحش ) همراه بوده است و در اعتراض به عدم عکس العمل شما اعضای محترم و با توجه به اینکه در شرایط فعلی عمل به سوگند و خدمت به مردم شریف و عزتمند و تحقق توسعه و آبادانی شهر آنگونه که شایسته ایشان است را غیر ممکن دانسته از شما تقاضای موافقت با استعفای اینجانب از عضویت در شورای شهر گنبد کاووس را دارم.

                                                 ابراهیم عطالر
                                                عضو شورای اسلامی شهر گنبد کاووس
                                                4 اردیبهشت 1395
                                                
                                                خبرنگار:یاشار نیازی

دیدگاه‌ها  

-1 #1 علی سردار گمیش تپه 1395-02-10 22:39
با سلام و عرض ادب
" یئلان اوز اگئریسینی گئورمئز "
مثل بالا برای همه افراد صادق است . چه در خصوص جناب آقای حاج عبدالمجید قزلجه و چه عضو پر مدعای شورای اسلامی شهرمان جناب آقای ابراهیم عطالر و همچنین طرفدار پر و پا قرص ایشان جناب خوجملی ، و حتی این حقیر
بنابراین آقای خوجملی عزیز شما که چنین پر مدعا گام برداشته و شمشیر به کمر بستید و زمین و آسمان را پر از توهین اهانت خود نسبت به شهردار نمودید . بدانید که هیچوقت ماه پشت ابر پنهان نخواهد ماند .
آنچه که اعضای شورا مدعی اند و به شهردار توصیه نمودند محترمانه استعفای خود را ارائه دهد کاری بسیار ناپسند و دور از عقل و منطق است .
نقل قول کردن
-1 #2 علی سردار گمیش تپه 1395-02-10 22:40
آیا زمزمه هایی که در خصوص نحوه شروع مجادله فی مابین شهردار و جناب عطالر را نیز حتماً شنیده اید . چرا این مطلب را به مردم عزیز و خونگرم بازگو نمی فرمایید . آنگونه که در شهرداری پچ پچ می شود می گویند آقای عطالر لایحه ای که شهردار به شورا ارائه نموده است ، هنگامی که سایر اعضا پس از بررسی و اظهار نظر به عطالر تحویل داده اند آنرا به سوی دیگر پرت نموده و شهردار را تمسخر نموده است .
دوستان حالا خوتان قضاوت فرمایید مقصر کیست ....
عطالر اختلال روانی دارد یا شهردار ....
اعضای شورا اگر این صحنه را دیده و پس از آن اینگونه تصمیم می گیرند ..... وای به حال مردم ..... وای به حال خودتان(شوراها) .... در آن دنیا چه پاسخی دارید ؟؟ .....
این است رسم امانت داری ؟ !!!!! ....
جناب مدیر مسئول عزیز از شما نیز تمنا دارم مطالبی که برایتان ارسال می نمایم بدون کم وکاست به مردم ابلاغ فرمایید .
حداقل شما بی انصافی نفرمایید .
نقل قول کردن
+4 #3 سردار 1395-02-11 00:11
معلوم نیست بااین حرفهاچه نقشه ای برای شورای شهرآینده کشیده اند!
ازشهردارودارودسته اش که یاشولی های حامی طیارهستندهرچیزی برمی آید!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر