c_300_250_16777215_10_images_011111111111111112.jpg

ترکمن سسی-مهندس آنه محمد غراوی در اقدامی غیر قابل پیش بینی از سیدنجیب حسینی اعلام حمایت کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی خبر اعلام حمایت مهندس آنه محمد غراوی و تصاویر سخنرانی وی در اعلام حمایت صریح و قاطع از سید نجیب حسینی در شرق استان گلستان در گروه های تلگرامی انتشار یافت.

مهندس غراوی در جمع اهالی روستای یلی بدراق در کنار سید نجیب حسینی به سخنرانی پرداخت و از مردم درخواست کرد:کاندیدایی را راهی مجلس کنند که دارای تخصص و تجربه باشد و از همه مهم تر نگاه فراقومی و فرامذهبی داشته باشد که سید نجیب حسینی این ویژگی ها را در خود دارد.

غراوی گفت: آنانکه به اختلافات قومی ،مذهبی دامن می زنند گرفتار جهالت سیاسی شده اند و از طرفی بی حرمتی و پرخاشگری و استفاده از ادبیات غیر متعارف در انتخابات ناشی از ضعف و بی منطقی گویندگان آن است و حامیان مهندس سید نجیب حسینی را به ادامه اصول اخلاق مداری و حفظ حرمت ها ،جهت نشان دادن بزرگ منشی و ارزش های والا تشویق کرد.

اعلام حمایت آنه محمد غراوی از سید نجیب حسینی بسیاری از فعالان شرق گلستان و کاربران فضای مجازی را در شوک فرو برده است.

این سوال که چرا آنه محمد غراوی با وجود برادر زاده ی خویش( مهندس شهرام غراوی )به اعلام حمایت از سیدنجیب حسینی می پردازد در اذهان فعالان شرق گلستان بدون جواب مانده است چرا که آنه محمد غراوی با شعار ترکمن بودن راهی مجلس شد و همواره پرچم ترکمن صحرا را در دست خویش علم می کرد. از سویی دیگر آنه محمد غراوی در انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی دهم کاملا سکوت کرد و حالا به چه دلیلی وارد عرصه سیاست با اعلام حمایت غیر منتظره آمده است جای سوالی دیگر دارد.

اگر از منظر سیاسی به این موضوع بنگریم،سیدنجیب حسینی به طیف اصولگرا بسیار نزدیک است و شاید آنه محمد غراوی به دلیل تعلقات جناحی از حسینی اعلام حمایت کرده است.

منابع موثق نیز علت این اقدام آنه غراوی را که با وجود برادر زاده ی خویش(شهرام غراوی) از حسینی حمایت می کند بغض های شخصی می دانند که بین این دوتن اتفاق افتاده است.

مهندس آنه محمد غراوی بهتر از هرکس دیگری می داند این عمل وی محبوبیتش را به درست یا غلط نزد ترکمنهای شرق گلستان بشدت کاهش می دهد،حال اگر این اقدام وی به دلیل تخصص حسینی باشد ستودنی است که قصد دارد هزینه ی این بدنامی را به جان بخرد تا روشنگری کند ولیکن غراوی باید نکته ی دیگری را بهتر از ما بداند که به اعتقاد غالب فعالان شرق گلستان مردی از جنس مردم بهتر از هرکس درد این مردم را می داند کمااینکه سیدنجیب حسینی در دوره ی نمایندگی مجلس خویش تجربه های ارزشمندی کسب کرده است.

شاید کارنامه ضعیف نماینده ی فعلی شرق استان برخی از ترکمنها را به حمایت از سیدنجیب حسینی مجبور کرده باشد ولیکن این عزیزان باید دقت کنند در صورت یک اشتباه فاحش مردم هیچگاه اینگونه خطاها را فراموش نمی کنند.

یکی از فعالان شرق استان گفت:اختلاف میان هواداران دو کاندیدا یا گروه ترکمن از یاد مردم خواهد رفت ولیکن در صورتی که یک طرف فردی از جنس ما باشد مردم هیچگاه اینگونه اعمال را از یاد نخواهند برد.

شاید اولین برخورد کاربران فضای مجازی از این اقدام آنه محمد غراوی شعری باشد که بر علیه وی به شدت در فضای مجازی در حال نشر است.


دیدگاه‌ها  

+18 #1 بندرترکمنی 1395-02-07 18:23
با رفتار ها وحاشیه هایی که در فرمانداری ترکمن انجام دادند این حرکت ها از ایشون بعید نیست ما ترکمن ها متاسفیم بخاطر این حرکت آنه محمد غراوی ترکمن ها یکدست به انتخاب فرزند صحرا رای میدهیم
نقل قول کردن
+20 #2 شکوهی 1395-02-07 18:47
اگه ترکمن بود و غیرت ترکمن بودن و دلش به حال مردم محروم منتطقش میسوخت با مردم خودش یکی میشد.پس همه دنبال پست و مقام برای خودشون هستن نه مردم
نقل قول کردن
+5 #3 davaji 1395-02-07 19:47
این آدم فقط ب فکر جیب خودشه! به فکر مردم نیس... فقط ترکمن پس رای ما شهرام غراوی
نقل قول کردن
0 #4 ستار صوفیان 1395-02-07 21:16
بسم الله الرحمن الرحیم
در اینکه آقای آنه محمد غراوی از آقای حسینی اعلام حمایت کردند، به خودشون ارتباط دارد. تصمیم نهایی را مردم میگیرند ولی چیزی که جای تاسف دارد این است که خبرنگار سایت تا جایی که فرصت دارد و وقت پیدا میکند عملکرد آقای رجبی را زیرسوال میبرد.
برادر عزیز یکم جانب حق را داشته باش، عملکرد آقای رجبی گویای همه چیز هست. خدا کند نیت شما هم فقط به خاطر آبادانی منطقه باشد وگرنه چیزی جز جهالت از شما نمی بینم.
در پایان برای آقای شهرام غراوی آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم.
نقل قول کردن
-3 #5 هورمن 1395-02-07 22:30
بیایید یک بار هم که شده ،ترکمن - فارس را کنار بزنیم.
و به فرد اصلح رای بدیم.
اون فرد چه ترکمن باشد .چه فارس باشد.
نقل قول کردن
+2 #6 Turkmen 1395-02-07 23:24
بازی با افکار میتونه باشه ولی من مهندس آنه محمد غراوی رو خیلی دوست دارم
نقل قول کردن
0 #7 پایدار 1395-02-08 07:46
به نقل از ستار صوفیان:
بسم الله الرحمن الرحیم
در اینکه آقای آنه محمد غراوی از آقای حسینی اعلام حمایت کردند، به خودشون ارتباط دارد. تصمیم نهایی را مردم میگیرند ولی چیزی که جای تاسف دارد این است که خبرنگار سایت تا جایی که فرصت دارد و وقت پیدا میکند عملکرد آقای رجبی را زیرسوال میبرد.
برادر عزیز یکم جانب حق را داشته باش، عملکرد آقای رجبی گویای همه چیز هست. خدا کند نیت شما هم فقط به خاطر آبادانی منطقه باشد وگرنه چیزی جز جهالت از شما نمی بینم.
در پایان برای آقای شهرام غراوی آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم.

برادر من این که ناراحتی نداره ، از واقعیت که نمیشه فرار کرد عمل کرد اقای رجبی نتنها ضعیف بود بلکه تاسف اور هم بود ، نماینده ای چون برمک با عمل کرد قوی در ذهن ها محبوب میشود و نماینده ای چون رجبی باعث تاسف همیشگی میشود ، به امید پیروزی مهندس شهرام غراوی
نقل قول کردن
+1 #8 جوان مراوه ای 1395-02-08 08:21
هرکس برای خودش انتخابی دارد بگذاریم کارخودش را بکند. روزی با رای همین مردم و اقوامش نماینده شد بزرگ شد عزیز شد.حالا هم خودش میخواد از این مرتبه نقل مکان پیدا کند. قضاوت با مردمه.(منظورم آنه غراویه). ولی از سوی دیگه شهرام باعث اتحاد منطقه داره میشه این یعنی فراتر ازنماینده شدن ارزش داره.
ازسوی دیگر نماینده فعلی و قبلی هم در حد توان خودشان کارهایی انجام دادن ولی چون مردم قانع نشدن میخوان بردارن و یا نمیخوان دوباره در راس باشند. اینجا مردم انتخاب میکنند نه آنه غراوی ویا...
مردم انتخابشان را کردن و روز جمعه به منصه ظهور میذارن... حال باید دید آفتاب روز شنبه برای چه کسانی دلپذیرتر است.
نقل قول کردن
+5 #9 امید 1395-02-08 09:11
سید نجیب دو دوره رفت مجلس نتیجش این شد که امتیازات و پروژه ها و ابادانی رفت سمت مینودشت و گالیکش.اگر ایندوره هم ایشان بروند مراوه تپه و کلاله چهار سال دیگر درجا میزنند.
کاری ندارم ترکمن باشه یا غیر ترکمن ولی اگر مردم کلاله و مراوه میخواهند شهرشان اباد شود باید یکنفر را از این شهرها به مجلس بفرستند.
جناب مهندس غراوی قبل از طرفداری از اقای سید نجیب بروند و سخنرانی چند ماه پیش اقای نجیب را در مورد ترکمنها و نماینده های سابق ترکمنها بشنوند و سپس عاقلانه ترین تصمیم را بگیرند.
نقل قول کردن
-7 #10 مهدی پارسا 1395-02-08 11:34
با سلام مردم ترکمن البته مردم کف جامعه ترکمن سیدنجیب رابهتر میشناسند به این دلیل که وقتی ایشان مدیرکل عشایراستان بودندبایدبدانیدکه هیچ عشایری درمینودشت نبودبلکه محل کوچ مراوه تپه بودومناطق ترکمن نشین .سیدنجیب هم بایک نگاه فرا قومیتی درزمان مسوولیتش کارکرد. بحث ناسیونالیستی را مطرح نکنید این کارازقرآن واسلام بدوراست .مگرنزدیکترین یاران پیامبرخارجی هانبودند...بلال حبشی وسلمان فارسی و...
نقل قول کردن
+8 #11 مهدیس جوان 1395-02-08 17:53
باسلام خدمت ترکمنهای شرق استان گلستان وکاندید محبوب وبی ریا جناب آقای غراوی : خسته نباشید به امید پیروزی کاندید اصلح شهرام جان خدمتتان عرض کوچکی دارم بزارین آقای غراوی که جانبداری ازحسینی کرده کارخودش را بکنه اشکال نداره بخشش ازبزرگان است شما سکوت کنید وکارخودتان را انجام بدهیددرآخر شرمندگیش می مانه واسه خوده حخسینی وغراوی برادران عزیزم خواهشا شما جواب اونها را باسکوت ورای به غراوی بدهیدوبس ارادتمند شما ازغرب گلستان عظیم گل
نقل قول کردن
-7 #12 علی 1395-02-08 23:11
باسلام فقط مهندس حسینی!حسینی رفته!
نقل قول کردن
+3 #13 صفری 1395-02-08 23:25
سلام ، غراوی کاردرستی انجام می دهد .آگاه است ومی داند که تاریخ مصرفش گذشته ودیگر باید دنبال ارتزاق ومعیشت خود با سیاست باشد، ایشان روزی باشعارهای ... محبوبیت کسب کرد بگذارید ازآن محبوبیت بربادرفته ،چندصباحی خوش بگذراند
نقل قول کردن
-8 #14 علی 1395-02-09 14:16
ببین سیدرفته
نقل قول کردن
+5 #15 ترکمن 1395-02-09 17:36
به نظرم این آقای آنه محمدغراوی همون کاری رو داره میکنه تو غرب استان متاسفانه بعضی از ترکمنامون دارن انجام میدن و اون هم حمایت از جلالی فقط و فقط به خاطر منافع شخصی هست.این آقایون مطمئن باشن که هیچوقت بین مردم ترکمن مقبولیت و محبوبیتی ندارن و اینو بارها تاریخ ثابت کرده
نقل قول کردن
+1 #16 تمن 1395-02-10 00:01
یک خبر هایی تو غرب استان خواهید شنید منتظرش باشید. یک عده بدجوری میخوان نورقلی پور رو خراب کنن
رامین نورقلی پور یک انسان واقعی به تمام معناست.تا جایی که من اطلاع دارم جوانان فعال گمیشان و دانشجویان فعالی از طیف قورلی زاده و .... از نورقلی پور حمایت میکنن و انتظار اونا هم به گفته شون اشتغاله.
چیزی که میخوام بگم اینه میگن اتحاد میکنیم ولی نه اتحاد واقعی نشده هنوز بعضی ها با هم هنوز هم قهرن این کینه و کدورت به دکتر صدمه میزنه.دکتر جان وقتی رفتی مجلس فقط فقط به حرف مردمت گوش کن نه به حرف یک عده ی خاص .کاری میخوان بکنن که تو بری تو حاشیه و از چشم مردم بیفتی . انشالله که اینطوری نمیشی. حرف واسه گفتن زیاد دارم ولی بمونه واس بعد. رامین جان موفق باشی ایل اوغلی درسنگ
نقل قول کردن
-9 #17 شیخلر مراوه تپه ای 1395-02-11 00:22
اقای مهندس شهرام اگر فرد اصلحی بودن هیچگاه عموی ایشون بر علیه مهندس جبهه نمیگرفتن.
پس خیلی بی راه هم نیست که اقای حسینی در صندوق های ترکمن رای بیارن.
البته در مورد اتحاد اقای غراوی خیلی کارها ستاد ایشون در مرحله قبل (شایعه کناره گیری چنتا از کاندیدا ها) صورت گرفت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر