c_300_250_16777215_10_images_011111111111111112.jpg

ترکمن سسی- انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی با موفقیت طیار در کسب کرسی مجلس به پایان رسید.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به تحلیل کارشناسان آرای طایفه ای،حمایت یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس و حمایت اصلاح طلبان از عوامل موفقیت طیار هستند که تاثیر یاشولی های انتخاباتی را در آرای طیار تقریبا بیست هزار رای تخمین می زنند که این امر به نوعی شکست یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس محسوب می شود چرا که دیگر کاندیداهای ترکمن موفق به کسب بیش از شصت هزار رای شدند.

حال که قره جه طیار به مجلس راه یافته است برخی از عناصر تاثیر گذار یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس سعی در مطیع ساختن وی دارند،تمام فعالان در گنبدکاووس به این امر که هسته ی اصلی یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس دوازده نفر بودند و این افراد تمامی جریان یاشولی های انتخاباتی را مهندسی می کردند اشراف کامل دارند.

بعد از اینکه قره جه طیار به عنوان منتخب یاشولی های انتخاباتی گنبد کاووس راهی مجلس شد،برخی از این افراد تلاش کردند نقش یاشولی های انتخاباتی را بی نهایت مهم جلوه دهند درحالیکه خود آنان اعتراف می کردند یکی از دلایل اصلی انتخاب طیار پتانسیل بالای آرای وی بود.

بعد از انتخاب یازده نفر منتخب یاشولی های انتخاباتی شورای شهر گنبدکاووس توسط مردم،اعضای این شورا بلافاصله اعلام استقلال کردند که برخی عناصر یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس نمی خواهند این اتفاق دوباره تکرار شود و سعی در مداخله کارهای نمایندگی طیار از اکنون دارند که مواضع طیار مقابل این افراد استقلال طلبانه است و تا به اکنون باید و شاید به این افراد بهایی نداده است.

برخی عناصر یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس که از هسته ی جلسات دوازده نفره شبانه هستند از هم اکنون سهم خواهی خویش را شروع کرده اند و قصد دارند تحت هر شرایطی رئیس دفتر تهران و گنبدکاووس را فردی از میان خود انتخاب کنند که این عمل به دلیل کنترل بیشتر بر روی طیار است تا بتوانند بهتر در کار نمایندگی وی مداخله نمایند و برای خود امتیازاتی به دست بیاورند.

این روزها بحث نزاع های سه گروه بر سر رئیس دفتری طیار در گنبدکاووس شهره ی عام و خاص است،تیم ستاد انتخاباتی طیار و خاندان وی که قصد دارند به دلیل زحماتی که برای وی کشیده اند فردی از میان آنها انتخاب شود که می توان دلایل آنها را موجه دانست چرا که هر کسی به یار غار خویش بیشتر اعتماد دارد ولیکن چرا یاشولی های انتخاباتی دنبال سهم خواهی هستند؟گویا نمایندگی یک مردم در مجلس را با شورای شهر اشتباه گرفته اند و قصد دارند کارهای اشتباه خویش را که در قبال اعضای شورای شهر گنبدکاووس مرتکب شده اند تکرار کنند.

یاشولی های انتخاباتی با شعارهای زیبا و آرمان گرایانه وارد میدان انتخابات شدند و متفق القول بودند که برای مردم گام برمی داریم و هیچ امتیازی برای خود نمی خواهیم حال چگونه سخنان زیبای خویش را فراموش کرده اند؟

حال باید نظاره گر امور باشیم تا دریابیم گزینه ی یاشولی های انتخاباتی که عضو جلسات دوازده نفره شبانه آنها بود رئیس دفتر طیار خواهد شد یا طیار استقلال عمل خویش را حفظ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها  

+7 #1 پشمک 1395-02-09 10:53
یاشولی هایی که با این سن و سال اینقدر از سیاست سرشون میشه
چرا نمیرن در قسمت های دیگه هم فعالیت کنن؟
قسمت فرهنگی ترکمن ها داره به بیراهه میره
جوون ها دارن داغون میشن!
اونوقت این افرادی که پاشون لب گوره دنبال پول هستن ؟
نقل قول کردن
+4 #2 نور محمد نجاری 1395-02-09 11:20
در شرایط فعلی همه چه فردی و چه گروهی به دنبال کسب پول هستند و در این میان هیچ کس را نمیتوان مستثناء دانست و به گونه ای که همه هم حق دارند چون بیکاری و بی درآمدی در میان همه موج میزند پس خیلی هم عجیب نیست که چه یاشواول باشند و چه یاشی کچیک پس خورده نگیرید و نگیریم ..چون زمین سخت استوگاومیشی مقصر نیست
نقل قول کردن
+6 #3 تركمن بالاسي 1395-02-09 13:41
اكثريت دوستان نزديك كه هشت سال با طيار همراه بودند,بعلت حضور مداوم بعضي ياشولي ها در اطراف طيار،خود را از طيار جدا كردند.
ناصر برخزي ،غفور اق و..... كزينه هاي ياشولي ها براي تصدي ريس دفتر كنبد هستند.
نقل قول کردن
0 #4 اورال ترکمنی 1395-02-10 11:54
بیچاره طیار...داره تیکه تیکه میشه ..میخوان خام خام بخورنش..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر