c_300_250_16777215_10_images_13940621101233566068784.jpg

ترکمن سسی-دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته چهارم مسابقات اسب‌دوانی کورس بهاره کشور، در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس استان گلستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم،حکیم ایگدری اظهار داشت: هفته چهارم کورس اسب‌دوانی بهاره کشور با شرکت 75 چابک‌سوار در 7 دور در مسافت یک‌هزار متری در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس استان گلستان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این هفته از رقابت‌ها نادر صالح پور با اسب تیدرمِز، عبدالاسحاق کم با سب سان‌هان و جواد آچاک با اسب لاست‌چلنج، بنیامین جرجانی با اسب‌های استیکت و ترکمن استوری، محمد خوجملی با اسب براگا و یاسر جرجانی با اسب گل بها جاهد زودتر از دیگر چابک‌سواران به خط پایان رسیدند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها بیش از 498 میلیون و 750 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های برتر اهدا شد.

در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

مسابقات اسب‌دوانی فصلی در کشور در فصل بهار و پاییز در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر