c_300_250_16777215_10_images_011111111111111112.jpg

ترکمن سسی-رئیس ستاد انتخاباتی مهندس شهرام غراوی مورد حمله ی برخی افراد قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی محمد قربانی رئیس ستاد انتخاباتی شهرام غراوی در شهرستان گالیکش مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

 

تصاویر حمله به وی توسط افرادی که گویای حال آنان می باشد،به شدت در شبکه های مجازی در حال نشر است و این حمله به  محمد قربانی باعث شعله ور شدن آتش اختلاف میان هواداران دو کاندیدای شرق گلستان شده است.

 

هواداران غراوی با تاکید بر این نکته که این افراد شناسایی خواهند شد اصرار دارند تا به مردم اعلام نمایند این افراد با چه نیت و با تحریک چه اشخاصی با مشت و لگد به جان یکی از نیروهای شاخص شهرام غراوی افتادند.

 

برخی از چهره های شاخص ستاد غراوی نیز سعی در آرام کردن فضای انتخاباتی دارند و به هوادان خود اعلام کردند تحت هیچ شرایطی وارد تقابل با جریان یا فرد خاصی نشوند و قانون مداری را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

+3 #1 آزاد 1395-02-11 07:50
اگر این اتفاق در یک کشور دیگر می افتاد تا 48 ساعت تیتر اول برخی رسانه ها می شد. چرا این جا هیچ خبری نیست؟ همه ما باید پیگیر این قضیه باشیم. روز روشن و در سایه امنیت نظام عزیز جمهوری اسلامی و در سایه وحدت نباید کسی به خود اجازه چنین کاری بدهد. مگر نه آسیب جدی به وحدت می زند
نقل قول کردن
+3 #2 آق قلا چي 1395-02-11 11:23
عدو شود سبب خير اگر خدا بخواهد!
نقل قول کردن
0 #3 ولایت 1395-02-17 19:00
اسلام وتبریک. لطفا به گردشگری شرق استان توجه خاصی فرمایید.از جمله دلایلی که سید نجیب رای نیاورد ساخت کارخانه سیمان در چنین مکانی بود که موجب ناراحتی اهالی منطقه شده است.استان های دیگر اگر چنین ظرفیتی داشتند بااستفاده از تله کابیین و پیست های کوهستانی وایجاد مراکز تجاری متنوع از این ظرفیت خدادی استفاده میکردندوهم باعث اشتغال زای میشد وهم پیشرفت منطقه باوجود این که شرق گلستان گذرگاه شمال شرق کشور است وسالانه هزاران نفر ازاین جاده عبور میکنند واز یک طرف به زیارت امام هشتم و از طرفی به دریا شمال میروند اما ما هیچ گونه کاری در زمینه توریسم پذیری نکرده ایم.. .....امید است شما با توکل بر خداوند مطالبه گر تمامی حقوقی باشید که متعلق به حوزه های انتخابی است.(ولله التوفیق)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر