c_300_250_16777215_10_images_khayyer.jpg

ترکمن سسی: در ماه های اخیر با تلاشهای برخی از خیران دلسوز گمیشانی اقدامات قابل تقدیری در حوزه سلامت این شهرستان انجام شده است .

این اقدامات در راستای تحقق حداقل های استانداردهای سلامت و بهداشت مورد نیاز مردم این منطقه محروم صورت گرفته و بر این اساس با حمایت اقشار مختلف مردم نیز مواجه شده است .
در آخرین تلاش انجام شده از طرف خیران سلامت این شهرستان درنظر دارد زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان کمش دفه را خریداری نماید .شاه قربان شاه نظری خیر نمونه کشوری حوزه سلامت در این زمینه در خطبه های نماز جمعه کمش دفه در روز 17 اردیبهشت ماه با تشریح اهمیت و ابعاد اقدامات انجام شده ،خواستار کمک اقشار مختلف جامعه و بویژه افراد خیر برای این امر خداپسندانه شد .
لازم به ذکر است که زمین مد نظر برای احداث بیمارستان کمش دفه 400 میلیون تومان قیمت داشته و در صورت تامین این مبلغ و تملک زمین مد نظر اولین اقدامات عملی برای احداث بیمارستان این شهر از طرف دانشگاه علوم پزشگی استان گلستان انجام خواهد شد . برای این منظور شماره حساب 31101014821201 نزد بانک توسعه تعاون شعبه گمیشان افتتاح شده است .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر