c_300_250_16777215_10_images_4573703_830.jpg

ترکمن سسی-شتری به خاطر نگه داشته شدن در گرمای خارج از خانه سر صاحب خود را گاز گرفت و خورد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شتری در روستای بارمر پاکستان که تمام طول روز را بیرون از خانه صاحب خود بسته شده بود، در نهایت که صاحبش یادش آمده بود که او را باز کند، صاحبش را کشت.

 

این شتر آن‌قدر در اثر کینه شتری خود عصبی بود که برای روستاییان 6 ساعت طول کشید تا شتر را آرام کنند.

 

در روز شنبه دمای هوا در پاکستان رکورد را شکسته بود و بالاترین دما در بارمر زمانی بود که شتر قاتل بیرون از خانه بود یعنی 43 درجه سانتی‌گراد.

 

بر اساس این گزارش، صاحب این شتر کاملا فراموش کرده بود که شتر را بیرون، زیر آفتاب بسته است و ناگهانی یادش آمد که شتر بیرون بسته شده است در حالی که از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کرد. هنگامی که صاحب این شتر رفته بود که او را باز کند، شتر به او حمله کرد و او را از گردن گرفت و بعد به زمین کوبید.

 

یکی از روستاییان می‌گوید شتر را در حالی دیده که داشت سر صاحب خود را می‌جوید.

دیدگاه‌ها  

+7 #1 امیر 1395-03-05 00:10
یجورایی تأسف برانگیز بود ولی صاحب شتر چرا حواسش به حیون زبون بسته نبود مگه ازاهنه شتر اونم مثل خودمون کم دوومه ولی بیشتر از ما دووم داره ولی دیگه این گرمه هرزبون بسته ای رو به وجد میاره
نقل قول کردن
+2 #2 تورکمن 1395-03-05 16:58
حدود تابستان سال 94 واعظ نماز جمعه اهل سنت مسجد ابوحنیفه (رح) در قزاق محله - روبروی بیمارستان دزیانی - می گفت که همسایه شون گاو نگهداری می کرده و به نظر می رسیده بهشون غذا نداده بوده و رفته بوده مهمانی و برنگشته، ایشون ادامه میده که اونشب خواب دیده که اون چندتا گاو به ایشون گفته ما در روز قیامت پیش الله از صاحبمون شکایت می کنیم که به ما رسیدگی نمیکنه
فرداش واعظ میره پیش همسایش و قضیه رو میگه و اونم میگه چون نمیتونم به حیوانا خوب رسیدگی کنم میرم اونا رو می فروشم و فروخته.
من خودم بودم اونروز و خودم شنیدم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر