c_300_250_16777215_10_images_01115510.jpg

ترکمن سسی-دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به پیروزی بر کانادا گفت: حساسیت این مسابقه موجب شد در دو ست نخست خوب کار نکنیم اما کادر فنی برای بازی با این تیم روی ذهن همه ما کار کرده بود.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به برد 3 بر 2 مقابل کانادا گفت: بازی سنگینی بود. کانادا تیم خوبی است و در این تورنمنت با آمادگی بیشتر از همیشه شرکت کرده است. اما کادر فنی ایران روی ذهنیت بازیکنان کار کرده بودند. حساسیت این مسابقه موجب شد که دو ست اول را خوب شروع نکنیم و نکته مثبت هم این بود که به بازی برگشتیم و پیروز شدیم.

 

وی افزود: در تمام مسابقات همه بازیکنان ایران همدل هستند. مهم نیست که چه کسی بازی می کند و یا بیرون است مهم این است که ما پیروز شدیم. حساسیت این مسابقات خیلی بالاست. ما هم دوست داشتیم 3 بر صفر ببریم ولی خوسحالم که پیروز شدیم و تلاش می کنیم سهمیه را بگیریم. پشتوانه و دلگرمی ما مردم هستند و خوشحالم که آن ها را شاد کردیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر