c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری مادری سارق که برای گم کردن رد سرقت طلا و جواهرات توسط خودش، موضوع آدم ربایی و سرقت از منزلش را به پلیس گزارش کرده بود، خبر داد و گفت: تحقیقات نشان داد که مساله آدم ربایی طرح شده از سوی این سارق به هیچ وجه صحت نداشته است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،سرهنگ محمدعلی عسگری روز یکشنبه درجمع خبرنگاران، اظهار داشت: خانمی که با ایجاد ارتباط با همسایگانش، اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می کرد با تلاش ماموران آگاهی انتظامی گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: درپی گزارش سرقت طلا و جواهرات از منزل تعدادی از شهروندان گنبدی در هفته گذشته، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت و دراین خصوص یکی از همسایگان مالبختگان به عنوان مظنون اصلی مورد بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ عسگری اضافه کرد: این خانم 35 ساله برای گم کردن رد سرقت طلا و جواهرات، سرقت از منزل خویش و نیز آدم ربایی فرزند 18 ماهه اش را به نیروی انتظامی اعلام کرد.

وی تصریح کرد: ماموران آگاهی با شگردهای پلیسی، متوجه صوری بودن گزارش سرقت و آدم ربایی شدند که درنهایت خانم سارق به بزه خویش اعتراف نمود.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: این خانم سارق اقدام به بستن دست و پای کودک 18 ماهه خویش و رها کردن او در پارکی درشهر گالیکش می کند که ماموران متوجه شده و کودک را صحیح و سالم تحویل خانواده می دهند.

سرهنگ عسگری گفت: این خانم سارق درمجموع 200 میلیون ریال طلا و جواهرات از منزل همسایگان سرقت کرده بود که با شناسایی مالخر و دستگیری او، طلاهای مسروقه به مال باختگان تحویل شد.

وی افزود: خانم سارق که تاکنون سابقه سرقت نداشته است و نیز مالخر این پرونده همراه با تشکل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر