c_300_250_16777215_10_images_01042641.jpg

ترکمن سسی-دبیر هیات والیبال گلستان گفت:رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان آق قلا در این استان از امروز دوشنبه آغاز می شود.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،قربان توسن اظهار کرد: در این رقابت ها 34 تیم از استان های کشور حضور دارند که به مدت 3 روز برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

وی بیان کرد: رقابت های مرحله اول این مسابقات در 4 گروه و به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم ها در مراحل بعدی به صورت تک حذفی با هم مسابقه می دهند.

دبیر هیات والیبال افزود: گلستان به عنوان یکی از پایگاه های اصلی والیبال ساحلی کشور 11 نماینده در این رقابت ها دارد و امیدواریم عرصه مناسبی برای بروز استعدادهای والیبالیست های گلستانی باشد.

توسن ادامه داد: 2 زمین محل برگزاری این رقابت ها مهیای شروع مسابقات والیبال ساحلی است و با توجه به علاقه مندی فراوان مردم استان و به خصوص شهر آق قلا امیدواریم در این رقابت ها شاهد حضور مردم دوستدار والیبال باشیم.

گلستان از دیرباز یکی از استان های پیشرو در رشته والیبال ساحلی بوده و ورزشکاران این استان همواره از نفرات ثابت تیم ملی این رشته هستند.

ابراهیم سن سبیلی یکی از نامدارترین ورزشکاران والیبال ساحلی ایران و آسیا از جمله مشهورترین ورزشکاران شاغل در این رشته و از اهالی آق قلا است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر