c_300_250_16777215_10_images_13950405000945_PhotoA.jpg

ترکمن سسی-در پی کشف دو جسد در منطقه جنگلی کردکوی تحقیقات گسترده پلیس همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،در میان اخبار حوادث خبرهایی وجود دارد که شیوه وقوع آن تلخی و اندوه انسان را دوچندان می‎کند به ویژه اگر در پی آن حادثه، مرگ زندگی جوانی را نشانه گرفته باشد حال دردناک‎تر از آن وقتی است که علت مرگ و وقوع حادثه در هاله‎ای از ابهام و بی‎خبری باشد.

 

شامگاه جمعه و در نخستین شب قدر جسد یک زن 30 ساله در منطقه جنگلی کردکوی کشف شد که به دلیل گذشت مدت زمان طولانی از مرگ، جسد موردنظر دچار کرم‎خوردگی شده و قابل شناسایی نبود.

 

در حالیکه ماموران انتظامی در حال بررسی و کشف علل این مسئله در مکان کشف جسد بودند، جسد دیگری که متعلق به مردی 25 ساله است را در حوالی جسد زن کشف‎شده مشاهده می‎کنند که وضعیتی مشابه جسد اول دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در ارتباط با تشریح موضوع و اقدامات انجام‎شده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: در شامگاه جمعه خبری مبنی بر کشف جسد به نیروی انتظامی رسید که پس از مراجعه نیروی انتظامی جسد زنی با سن تقریبی 25-30 سال در منطقه جنگلی کردکوی مشاهده شد.

 

آثاری از ضرب و جرح در جسد مشاهده نشد

 

محمود علی‎فر با بیان آنکه آثاری از ضرب و جرح در جسد مشاهده نشد، افزود: احوالات جسد حاکی از آن است که جسد مشاهده شده متعلق به چند روز گذشته است، طوری که سر و صورت جسد دچار کرم‌خوردگی شده بود که جسد برای بررسی‌های دقیق‌تر و اقدامات بعدی، به پزشکی‎ قانونی منتقل شده است.

 

وی تصریح کرد: زمانی که مأموران نیروی انتظامی پس از کشف جسد برای بررسی‌های دقیق‌تر به محل وقوع جسد کشف شده مراجعه می‌کنند، در فاصله 100-50 متری جسد کشف شده اول، جسد دیگری را مشاهده می‌کنند.

 

علی‎فر با بیان آنکه بررسی‌های نخست از جسد دوم حاکی از آن است که جسد کشف‌شده متعلق به مردی با سن تقریبی 25 سال است، بیان داشت: بخشی از پیکر جسد دوم نیز از ناحیه سر تا کمر دچار فساد و خوردگی توسط حیوانات شده است که پس از حضور عوامل پزشکی قانونی و بازپرسی برای بررسی‌های بیشتر و اقدامات بعدی به سردخانه منتقل شده است.

 

اجساد کشف‌شده متعلق به شهرستان کردکوی نیست

 

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با تاکید بر اینکه تاکنون خبری مبنی بر مفقودی در شهرستان کردکوی گزارش نشده است، یادآور شد: با توجه به این مسأله، پیش‌بینی‎ می‎شود اجساد کشف شده متعلق به شهرستان کردکوی نباشند.

 

وی در پایان ابراز کرد: تحقیقات گسترده توسط پلیس در حال انجام است که اطلاعات تکمیلی پس از پایان بررسی‎ها و نتایج اعلام خواهد شد که باید منتظر نتایج تکمیلی باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کردکوی، در پی  انتشار اخبار مرتبط به کشف دو جسد در مناطق جنگلی شهرستان کردکوی طی روزهای گذشته، فرماندار کردکوی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی با مدیران سایت‌ها و خبرگزاری به خبرنگاران گفت: برابر دو خبر جداگانه واصله در شامگاه روز جمعه چهارم تیرماه و متعاقبا قبل از ظهر روز شنبه پنج تیرماه مبنی بر وجود دو جسد در مناطق جنگلی شهرستان، بلافاصله اکیپی از نیروی انتظامی و هلال احمر و پزشکی قانونی و سایر عوامل به محل اعزام و نسبت به انتقال جسد به سردخانه اقدام شد.

 

بر این اساس یکی از اجساد زن و یکی مرد بوده که هنوز از جزئیات امر و هویت افراد اطلاعات دقیقی در دست نیست، چرا که موضوع در حال بررسی از سوی پزشکی قانونی و نهادهای انتظامی و قضایی است.

 

رسانه‌ها از درج اخبار و گمانه‌زنی درخصوص هویت اجساد خودداری کنند

 

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان کردکوی تاکید کرد: در راستای حفظ احساس امنیت اجتماعی شهروندان و جلوگیری از بروز شایعات، با توجه به نامشخص بودن هویت اجساد مذکور، محل سکونت، محل وقوع جرم و سایر مسائل مرتبط، از تمام رسانه‌ها انتظار دارد قبل از مشخص شدن ابعاد موضوع، از درج اخبار و گمانه‌زنی در خصوص آن خودداری کنند.

 

ضمنا براساس بررسی‌های بعمل آمده تاکنون موردی از مفقودی و ... در سطح شهرستان گزارش نشده است.

 

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر