c_300_250_16777215_10_images_01454457447.jpg

ترکمن سسی-معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی گلستان از كشف زمين‌ خواری در گنبدكاووس به ارزش یک ميليارد و ۳۰۰ ميليون ریال توسط ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادی پليس آگاهی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر،سرهنگ عسگر ساوری اظهار کرد: در پی ارجاع یک پرونده قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گنبدكاووس مبنی بر یک فقره زمين خواری در یکی از روستاهای توابع شهرستان گنبدكاووس، مراتب به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادی پليس آگاهی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: پس از اطلاع، با همكاری نماينده حقوقی اداره منابع طبيعی و دستگاه قضایی موضوع مورد بررسی قرار گرفت و با انجام تحقيقات ميدانی از منطقه مورد نظر مشخض شد حدود ۳۷ هزار متر از اراضی ملی با بولدوزر تخريب، تسطيح و مورد تصرف قرار گرفته است.

 

او با بیان اینکه فردی که اقدام به تصرف غيرمجاز اراضی ملی کرده بود، شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد، افزود: متهم با ارائه شواهد، مستندات و مدارک لازم از سوی ماموران پليس آگاهی چاره‌ ای جز اعتراف به تصرف اراضی ملی نداشت و به جرم خود اعتراف كرد.

 

ساوری تصریح کرد: كارشناسان منابع طبيعی شهرستان گنبدکاووس ارزش اين مقدار از اراضی ملی تحت تصرف را یک ميليارد و ۳۰۰ ميليون ریال برآورد كردند.

 

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان گلستان در پايان ضمن تاكيد بر عزم جدی پليس در برخورد با زمين‌خواری، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف زمين‌خواری، مراتب را از طريق مركز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ گزارش كنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر