c_300_250_16777215_10_images_60752.jpg

ترکمن سسی- نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب (18 تا 24 تیر) و با هدف ترویج فرهنگ رعایت پوشش اسلامی درشهر تاریخی و مذهبی گنبدکاووس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از ایرنا، این نمایشگاه که روز یکشنبه با حضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس و برخی مسوولان این شهرستان گشایش یافت، دارای چهار غرفه است.
مشاوره مذهبی، کتاب، محصولات فرهنگی و پوشاک (مقنعه و چادر) چهار غرفه اصلی این نمایشگاه فرهنگی اند که قرار است، امروز و فردا (20 و 21 تیر) در دو نوبت صبج و عصر برای بازدید علاقه مندان دایر باشد.
کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس، حوزه مقاومت حضرت رقیه (س) ناحیه بسیج سپاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه الزهرا ازجمله دستگاه های مشارکت کننده در برپایی این نمایشگاه فرهنگی هستند.
تجمع بزرگ خواهران عصر فردا دوشنبه درمقابل بوستان شهرداری گنبدکاووس دیگر برنامه مهم هفته بزرگداشت عفاف و حجاب در این شهرستان است.
نمایشگاه عفاف و حجاب شهر گنبدکاووس درمقابل بوستان شهرداری این شهر 150 هزار نفری واقع درشرق استان گلستان، برپا شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر