c_300_250_16777215_10_images_60803.jpg

ترکمن سسی- وزیر کشور با صدور حکمی محمود ربیعی را به سمت معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا در بخشی از حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به محمود ربیعی آمده است؛ بنا به پیشنهاد استاندار گلستان و باتوجه به تایید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان منصوب می شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاههای کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
گفتنی است ربیعی پیش از این با حکم حسن صادقلو استاندار گلستان در سمت سرپرستی معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری فعالیت داشت که در پی آن استاندار از وزیر کشور درخواست ابلاغ رسمی وی را کرده بود.
ربیعی از مدیران باتجربه استان گلستان محسوب می شود که علاوه بر تدریس در دانشگاه سابقه فعالیت در رده های مختلف مدیریتی وزارت کشور از جمله فرمانداریهای گنبد و گرگان را در رزومه کاری خود دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر