c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-رئیس پلیس گلستان از دستگیری قاتل سرباز انتظامی گرگان خبر داد و گفت: این قاتل با شلیک پلیس دستگیر شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از یک هفته کار تحقیقاتی و پلیسی، قاتل سرباز انتظامی شهرستان گرگان که روزهای گذشته این سرباز را به ضرب چاقو به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

 

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان و کارشناسان زبده پلیس آگاهی استان مسئول رسیدگی به پرونده و دستگیری این فرد شدند.

 

رئیس پلیس گلستان خاطرنشان کرد: با تحقیقات انجام شده، ماموران محل اختفای این ضارب را در یکی از روستاهای غربی شهرستان گرگان شناسایی کردند.

 

جاویدان بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی ماموران به محل اختفای وی اعزام شده و متوجه شدند این فرد در جنگل مخفی شده که با اقدامات انتظامی اقدام به دستگیری متهم کردند.

 

وی اضافه کرد: متهم که دارای سوابق متعدد شرارت، درگیری، سرقت، ضرب و جرح بوده و تحت تعقیب مراجع قضایی و پلیس قرار داشت، پس از مشاهده ماموران و اقدام انتظامی پلیس، اقدام به وقاومت و درگیری با پلیس داشته و از محل متواری شد.

 

توقف متهم با پنج گلوله پلیس

 

رئیس پلیس گلستان تصریح کرد: متهم چندین بار با سلاح سرد به سمت ماموران حمله‌ور شده که در نهایت ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و پس از بی‌توجهی چندین‌باره متهم به فرمان ایست پلیس اقدام به شلیک هوایی کرده و در نهایت متهم پس از پنج شلیک پلیس که به کمر به پایین متهم اضابت کرد، دستگیر شد.

 

جاویدان تاکید کرد: این متهم 30 ساله از افراد بومی روستا بوده که پس از دستگیری وی، ماموران دو تیغه چاقو نیز از وی کشف و ضبط کردند.

 

وی اضافه کرد: عملیات شناسایی و دستگیری این متهم عصر دیروز انجام شد و متهم در حال حاضر در یکی از مراکز درمانی تحت درمان است.

 

ساعت 3 و 10 دقیقه بامداد 19 تیرماه جاری مأموران گشت ایستگاه میدان بسیج شهرستان گرگان در هنگام گشت‌زنی به فردی مشکوک شده و فرمان ایست به او می‌دهند.

 

فرد مورد نظر بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار در پارک کوی افسران می‌کند که در ادامه تعقیب و گریز پلیسی برای فرار از چنگال پلیس، با چاقو به سمت سرباز انتظامی حمله کرده و یک ضربه چاقو به قلب وی وارد می‌کند که این سرباز به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 

سرباز شهید امید گرکز پایه خدمتی آبان سال 1393 بود که در ایستگاه انتظامی میدان بسیج گرگان خدمت دوره ضرورت خود را می‌گذراند و روزهای پایان خدمت خود را سپری می‌کرد.

دیدگاه‌ها  

+5 #1 یه بنده خدا 1395-04-28 13:40
خدا این شهید عزیز رو رحمت کنه و به خانواده اش صبر بده. تحمل داغ عزیز خیلی سخته. خدا به داد دل مادرش برسه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر