c_300_250_16777215_10_images_636044266557822833.jpg

ترکمن سسی-دو کودکی که قرار بود ازسوی پدر سنگدل به مبلغ ده میلیون تومان فروخته شوند، با مداخله مددکاران اجتماعی نجات یافتند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از میزان، داستان شکنجه کودکان توسط والدینشان صحبت امروز و دیروز نیست.

 

کودکان زیادی بوده و هستند که توسط پدر، مادر یا نامادری و ناپدری شکنجه شده‌اند. این دو کودک قرار بود به مبلغ 10 میلیون تومان فروخته شوند که با مداخله بموقع مددکاران اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیران، زندگی دوباره پیدا کردند.

 

ستایش شش ساله و سینا چهار ساله به‌طور مداوم توسط والدینشان شکنجه شده و پدر هر روز آنها را به باد کتک می‌گرفت.

 

همسایه‌ها که صدای ناله‌های این دو کودک را هر روز می‌شنیدند، سعی می‌کردند آنها را از اسارتگاه والدینشان نجات دهند، اما تلاش‌هایشان بی‌نتیجه بود. سرانجام ماجرای این کودک‌آزاری را به واحد مددکاری یک موسسه نیکوکاری گزارش کردند و تلاش مددکاران برای نجات این خواهر و برادر نتیجه داد.

 

قاضی پرونده دستور انتقال این دو کودک را به بهزیستی صادر کرد و سینا و ستایش تحویل بهزیستی شدند.

 

در این اقدام پدر و نامادری کودکان و زوج افغان که واسطه معامله بودند و قرار بود هزینه‌ای در این ارتباط دریافت کنند، نیز بازداشت شدند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 رنجور 1395-04-28 10:01
خدایا خودت حافظ کودکانی باش که در مقابل وحشی ترین نوع بشر توان حفاظت از خود را ندارند. به خدا حتی گرگ و سگ و درندگان چهارپا نیز با بچه های خود اینچنین نمیکنند.
قلب آنچنان به درد می آید که نمی دانم چگونه این دردهای سنگین را تحمل می کند.
در شگفتم من نمی پاشد زهم دنیا چرا؟
نقل قول کردن
0 #2 00 1395-04-28 12:00
یک کودک که در سن نیاز به محبت هست وقتی با جمله « دارم می فروشمت » از طرف پدر و مادر خود روبه رو می شود چه احساسی خواهد داشت، او که تجربه و توانایی تحلیل اتفاقات پیرامونش را ندارد ، با چه ترس ها و ذهنیات خود ساخته غلطی به زندگی خود شکل خواهد داد و امیدوارم به بیراهه نرود و هزاران اما و اگر ...
این اتفاقات در تهران می افتد اما ما در تورکمن صحرا باید حواسمان باشد که قبل از وقوع این گونه اتفاقات جلویش بگیریم. همیشه به خاطر بیاوریم که «تربیت کودک به همه اهالی روستا نیاز دارد».
نقل قول کردن
0 #3 رها 1395-04-28 17:56
وای خدای من! چطور یه آدم می تونه با بچه اش همچین کاری بکنه؟
امن ترین جای دنیا برای یه بچه آغوش پدر و مادرشه. این طفل معصومها چی کشیدن!
خواهش می کنم هموطن های عزیزم اگه کودک آزاری در اطرافتون دیدید حتما به ارگان های مربوطه گزارش بدین. بچه های کوچک خیلی گناه دارن. بیاییم دنیای قشنگتری براشون بسازیم.
نقل قول کردن
+24 #4 حسن 1395-04-28 19:17
مادر مادر مادر*هردو کودک مادر نداشتند بلکه طبق متن بالا نامادری داشتند بیایید قدر مادرانمان را بدانیم حتی یک انسان میانسال هم به مادر احتیاج دارد چه رسد به کودکان کاش پدرش بجای مادرش فوت کرده بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر