c_300_250_16777215_10_images_13950208000279_PhotoA.jpg

ترکمن سسی-فرماندار ویژه گنبدکاووس در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان نسبت به انتشار اخباری در خصوص جابجایی خود در فضای مجازی واکنش نشان داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمد حمیدی با انتقاد از انتشار اخباری در خصوص جابجایی خود در فضای مجازی اظهار کرد: دامن زدن به شایعات انگیزه فعالیت را کم می‎کند و تا زمانی که مراسم رسمی تودیع و معارفه برگزار نشده است، مسئولیت‎ها از دوش فرد مسئول برداشته نمی‎شود.

 

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز اعلام شده برای راه اندازی این واحدها 580 میلیارد ریال است که از محل 4 هزار و 220 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته برای راه اندازی پروژه‌های صنعتی و کشاورزی نیمه فعال و راکد استان گلستان تخصیص می یابد.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به فعالیت شورای راهبری اقتصاد مقاومتی، اتاق فکر و کمیته های پنجگانه آن در فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل به این موضوع ، طرح توجیهی 10 پروژه در این شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی تهیه و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال شده است.

 

حمیدی خاطرنشان کرد: بنابه اعلام مسئولان استان، طرح های ارسالی از گنبدکاووس جزو بهترین طرح هایی است که از کل شهرستان های استان ارسال شده است.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به پایان برداشت محصول جو و گندم در این شهرستان گفت: تاکنون بیش از 90 درصد بهای گندم تحویلی کشاورزان به دولت در این شهرستان پرداخت شده و جوهای خریداری شده نیز در بورس عرضه شده که با فروش آن در بورس و با افزودن مابه‌التفاوت آن با نرخ خرید تضمینی از سوی دولت، بهای این محصول نیز به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

 

وی با ابراز گلایه از حضور کمرنگ برخی از مدیران در جلسات رسمی و مراسم ملی مذهبی، گفت: حضور پررنگ مسئولان در این مراسم یکی از وجوه ادای مسئولیت در قبال مردم است و مسئولان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس با انتقاد از انتشار اخباری در خصوص جابجایی خود در فضای مجازی گفت: دامن زدن به شایعات انگیزه فعالیت را کم می‎کند و تا زمانی که مراسم رسمی تودیع و معارفه برگزار نشده است، مسئولیت‎ها از دوش فرد مسئول برداشته نمی‎شود.

 

وی با بیان اینکه پست‎های اداری جایگاه خدمتگزاری به مردم است، خاطرنشان کرد: هنوز حکمی در خصوص جابجایی فرماندار گنبدکاووس صادر نشده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر