c_300_250_16777215_10_images_2015_01097743.jpg

ترکمن سسی-باشگاه سرشناس روسی با بحران عجیبی در تمرینات پیش فصل خود روبرو شده و بنا به ادعای رسانه های این کشور سرمنشا این بحران نیز از جانب مهاجم ایرانی رقم خورده است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه،روبین کازان از جمله باشگاه های لیگ برتر روسیه است که بیشترین بازیکن قرضی را در میان سایر باشگاه ها دارد از همین رو مدیریت باشگاه وقتی می خواست با گارسیا سرمربی اسپانیایی قرارداد ببندد به او نوید بازگشت این بازیکنان را داد تا تیمی جوان و قدرتمند را روانه مسابقات کند.

 

اما با گذشت تنها یکی ، دو هفته از تمرینات نه تنها هیچ کدام از این بازیکنان قرضی در جمع بازیکنان باقی نماندند بلکه حالا رسانه های روسی از غیبت 11 بازیکن این باشگاه در تمرینات پرده برداشته ومدعی شدند مدیریت روبین با بحران جدید روبرو شده است. سایت kazved روسیه که اختصاص به پوشش اخبار شهر کازان دارد در این باره نوشت:« از همان روزی که سردار آزمون مهاجم ایرانی به یکباره تمرینات روبین را ترک کرد و مدعی شد تصمیم گرفته همچنان برای روستوف بازی کند سایر بازیکنان قرضی این باشگاه هم این راه را ادامه دادند تا جایی که الان نزدیک به 11 بازیکن با ترک بدون اجازه اردوی روبین به دنبال این هستند تا قراردادشان را فسخ و به تیم های فصل گذشته خود بپیوندد».

 

این سایت در ادامه آورده است که مدیران روبین کازان با شکایت از تک تک این بازیکنان به دنبال احقاق حق خود هستند که مهمترین پرونده نیز برمی گردد به ماجرای سردار آزمون و حضورش در اردوی روستوف در اتریش که سر و صدای زیادی به راه انداخته است.باشگاه روبین کازان در تازه ترین اقدام خود با ارسال نامه ای به گراماتیکوف دبیرکل اتحادیه فوتبال روسیه خواستار برخورد شدید با بازیکنان خاطی شده است که باید دید در نهایت این پرونده به کجا ختم خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر