c_300_250_16777215_10_images_2147444.jpg

ترکمن سسی-مدیرعامل سازمان آتش نشانی گرگان از وقوع حادثه آتش سوزی در مرکز نگهداری کودکان معلول ذهنی گرگان خبر داد و گفت: در این حادثه هیچ یک از کودکان آسیب ندیده اند و همه آنها سالم هستند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر،مهدی قره‎قاش اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۲۲ دقیقه عصر روز دوشنبه یعنی چهارم مردادماه خبر آتش‎سوزی یک مجتمع نگهداری کودکان بی‎سرپرست، بدسرپرست و معلولان ذهنی در خیابان استاندارد توسط یکی از همشهریان از طریق شماره ۱۲۵ به آتش نشانی گرگان اعلام شد که بلافاصله ماموران آتش نشانی از ایستگاه خیابان علیمحمدی در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: ماموران آتش‎نشانی پس از حضور در منطقه در ابتدا کودکان را از محل حادثه تخلیه کردند و درخواست نیروی کمکی کمکی کردند. با تلاش آتش نشانان تمامی کودکان از محل حادثه تخلیه شدند و وضعیت جسمانی آنها سالم است.

 

وی با بیان اینکه در این حادثه کسی آسیب ندیده است، افزود: در چهار طبقه این مجتمع کودکان بی‎سرپرست، بدسرپرست و معلول نگهداری می‎شدند که دودزدگی از طبقه چهارم به سمت بالا اتفاق افتاد و طبقات پایین‌تر از آتش‎سوزی مصون ماندند لذا تائیدیه دادیم که طبقات اول تا سوم قابل استفاده است و می‎توانند داخل مجتمع بروند

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گرگان در پایان گفت: علت این آتش سوزی در دست بررسی است و در روزهای آینده علت حادثه مشخص می شود. خسارت زیادی هم به مجتمع وارد نشده است و تمامی کودکان نیز در سلامت کامل به سر می برند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر