c_300_250_16777215_10_images_60836.jpg

تركمن سسي -معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: با تصویب منطقه آزاد اینچه برون فرصت های شغلی در گلستان ارتقاء پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از خبرگزاری مهر ، محمود ربیعی، شامگاه دوشنبه، در نشستی با حضور رسانه های استان که با موضوع منطقه آزاد اینچه برون برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی دارد و با ایجاد منطقه آزاد اینچه برون می‌تواند فعالیت بسیار خوبی در این حوزه داشته باشد.
ربیعی بیان کرد: فرصت‌هایی در منطقه وجود دارد که باعث ایجاد اشتغال، رفاه عمومی و درآمد برای مردم می‌شود بنابراین باید از آن‌ها به صورت درست و خوبی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در سه‌ماهه اول امسال ۸۹۳ واگن ترانزیت بالای هشت هزار تن از طریق مرز استان گلستان به کشورهای قزاقستان و ترکمنستان ارسال‌شده است که قطعاً با ایجاد منطقه آزاد و تجاری اینچه برون این ارقام افزایش پیدا خواهد کرد.
وی گفت: بندر خشک اینچه برون نیز در خردادماه سال جاری با حضور آقای نوبخت معاون اول رئیس‌جمهور کلنگ زنی شد و از آن زمان کارهای ما نیز با سرعت بیشتری در حال جلو رفتن است.
ربیعی از وارد شدن خط ریلی ترکمنستان به استان گلستان تا پایان شهریورماه خبر داد و افزود: حدود ۵۰ میلیارد تومان برای بندر خشک اینچه برون بودجه اختصاص داده شده است. همچنین ایجاد بندر گمیشان و بندر خواجه نفس نیز از کارهای در دست اقدام است و با شرایطی که پیش می‌رویم شاهد رونق اشتغال و کم شدن بیکاری در استان گلستان خواهیم بود.
وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی و تعامل خوبی بین نمایندگان استاندار، مدیران و نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که نسبت به سنوات گذشته بسیار خوب است. منطقه آزاد اینچه برون یک نیاز برای استان گلستان است و با توجه به اینکه آمار بیکاری در استان گلستان بسیار بالا است، تصویب این منطقه می‌تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند./ خبرگزاری مهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر