c_300_250_16777215_10_images_13950506000705_PhotoA.jpg

ترکمن سسی-پدر 55 ساله گلستانی با استفاده از تبر، دختر و همسرش را به دلیل مراجعه اعضای خانوده‌اش به افراد رمال و فالگیر به قتل رساند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز، صدای فریاد اهالی یکی از ساکنان منزلی در محلات شهرستان آق‌قلا استان گلستان باعث تماس همسایه‌ها با پلیس 110 شد.

 

بلافاصله تیم گشت پلیس 110 در محل حاضر شد و با توجه به شواهد موجود، با هماهنگی مرجع قضایی، ماموران در نخستین لحظه حضور در محل مربوطه با صحنه‌ای دلخراش و جنایتی خونبار مواجه شدند.

 

مردی 55 ساله که با استفاده از یک عدد تبر همسر 51 ساله و دختر 28 ساله خود را به قتل رسانده بود، توسط ماموران دستگیر شد و بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

 

شواهد موجود نشان از آن داشت که قاتل با استفاده از آلت قتل، ضربات شدیدی را از ناحیه سر به پیکر دو مقتول وارد کرده و باعث مرگ آنها شده است.

 

این مرد 55 ساله در اعترافات خود در خصوص علت و انگیزه ارتکاب این قتل به پلیس گفت: دو دختر من دارای اختلالات روانی هستند که همسرم متاسفانه برای درمان آنها، به افراد رمال و فالگیر مراجعه می‌کرده است.

 

وی ادامه داد: من مخالف این موضوع بودم و امروز هم بحثی بین ما شکل گرفت که لحظه‌ای کنترلم را از دست دادم و جنون آنی به من دست داد و هر دو را کشتم.

 

فرار دو دختر خانواده پس از جنایت پدر

 

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا در گرگان در خصوص جزئیات این واقعه، تاکید کرد: دو دختر دیگر متهم، پس از وقوع این حادثه بلافاصله از محل گریختند که تحقیقات تکمیلی درباره جزئیات دقیق‌تر این حادثه ادامه دارد.

 

علی امیریان بیان کرد: در حال حاضر متهم با تکمیل شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی و دستورات لازم، تحویل مراجع قضایی شده است.

 

گفتنی است، پیش از این نیز اخباری با موضوع مراجعه برخی از بانوان شهرستان آق‌قلا به افراد رمال و فالگیر به منظور حل مشکلات خانوادگی منتشر شد که باعث فرار بانوان از خانه و ایجاد مشکل و انتشار برخی شایعه‌های نادرست در سطح استان شده است.

 

بر اساس این گزارش، نیاز است دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری به طور جدی نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو که با عنوان رمالی و فالگیری اقدام به اخاذی و ایجاد مشکل بین خانواده‌های می‌کنند اقدامات مقتدرانه‌ای را در دستور کار قرار دهند.

دیدگاه‌ها  

+5 #1 یونس 1395-05-06 16:02
با سلام
متاسفانه پدیده دعا نویسی و رمالی که تعداد زیادی از خانواده هارو به ورطه نابودی کشونده فراگیر شده و حتما نیاز است که قانونی تدوین و با این افراد سودجو و از خدا بی خبر برخورد های سختی صورت بگیره
با تشکر
نقل قول کردن
0 #2 مبین 1395-05-06 16:49
سلام قیوم دده خدا قوت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر