c_300_250_16777215_10_images_82166266-70896721.jpg

ترکمن سسی-فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و معاون استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت راه اندازی پایگاه امداد و نجات در روستای ایمر در مسیر جاده گنبدکاووس - آق قلا تصریح کرد: پرتردد بودن این جاده و شرایط خاص آن از دلایل ضرورت راه اندازی این پایگاه است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه در نخستین گردهمایی توجیهی تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان های کشور که با حضور دبیر کل این جمعیت و رئیس سازمان امداد و نجات کشوردر گنبدکاووس برگزار شد، با اشاره به اینکه درخواست راه اندازی این پایگاه ارائه شده، خواستار در اولویت قرار گرفتن و تسریع در راه اندازی این پایگاه شد.

وی تامین تجهیزات لجستیک و امکانات مورد نیاز برای امداد و نجات از جمله دستگاه زنده یاب و نیز شبانه روزی کردن داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس را که به مردم شرق استان گلستان خدمات ارائه می کند را از دیگر نیازهای هلال احمر گنبدکاووس اعلام کرد و از مسئولان این جمعیت خواست نسبت به تحقق این خواسته ها اقدام کنند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس بازسازی و تجهیز سالن اجتماعات هلال احمر گنبدکاووس را از دیگر خواسته ها عنوان کرد و گفت: با توجه به فعالیت مطلوب هلال احمر گنبدکاووس نیازمند کمک و یاری مسئولان این جمعیت در حوزه های مختلف، از جمله موارد ذکر شده هستیم.

کریمی با اشاره به آغاز تشکیل تیم های واکنش سریع امداد و نجات در قالب این گردهمایی گفت: فعالیت اعضای جمعیت هلال احمر بویژ در حوزه امداد و نجات کاملا تخصصی و فنی بود و از انجا که با نجات جان انسان ها سرو کار دارد، فعالیتی مقدس است.

در این گردهمایی امام جمعه گنبدکاووس نیز در سخنانی با تقدیر از فعالیت های انساندوستانه جمعیت هلال احمر، گفت: اعضای این جمعیت در حوزه امداد و نجات با نجات جان انسان ها سرو کار دارند و به تعبیر قرآن کریم نجات جان یک انسان ؛ معادل نجات انسانیت است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی که جمعه گذشته آخرین نماز جمعه گنبدکاووس به امامت وی اقامه شد و ماموریت وی با معارفه رسمی امام جمعه جدید این شهرستان در روز جمعه پیش رو به پایان می رسد، خاطرنشان کرد: نجات جان انسان در پیشگاه خداوند بسیار عزیز است و فعالیت امدادگران هلال احمر در این عرصه توفیق و لطف بزرگی است که خداوند نصیب آنان کرده است.

اولین همایش توجیهی تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان های کشور از روز گذشته در استان گلستان آغاز شد و امروز (چهارشنبه) در دومین روز آن، پس از سخنرانی دبیرکل جمعیت هلال احمر در دانشگاه آزاد گنبدکاووس، نیروهای شرکت کننده در این همایش بر اساس برنامه اعلام شده، با حضور در اردوگاه دلند در شرق استان گلستان، با انجام تست های آمادگی جسمانی نسبت به دستورالعمل تیم بندی توجیه شدند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده این گردهمایی فردا نیز در اردوگاه دلند ادامه یافته و انجام تست های آمادگی جسمانی ، توجیه دستور العمل اعضا و ارتقا، درجات ایثار و دستورالعمل تجهیزات و مباحث پشتیبانی و لجستیک از جمله مباحثی است که مطرح می شود.

در این گردهمایی معاونین امداد و نجات هلال احمر استان های کشور و اعضای تیم های واکنش سریع حضور دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر