c_300_250_16777215_10_images_2015_4352843_988.jpg

ترکمن سسی-یک حادثه تلخ، درست چند روز مانده به روز عروسی مجال پوشیدن لباس دامادی را به جوان ساکن کوی طهماسبی گرگان نداد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پاسرو،یلاد ولی الهی، جوان اهل قلندرآیش بالاجاده کردکوی و ساکن کوی طهماسبی گرگان که در حال خرید جشن عروسی و اسباب کشی به خانه بخت بود در حین یک حادثه تلخ جان به جان آفرین تسلیم کرد و هرگز زندگی مشترک خود را در خانه مذکور تجربه نکرد.

 

مرحوم ولی الهی که امروز روز سوم درگذشت وی است در حال جابجایی وسایل نو و جدید منزل آینده اش بود که با افتادن از سر چهارپایه هرگز فرصت پوشیدن لباس دامادی را بدست نیاورد.

 

این حادثه تلخ مردم محله طهماسبی گرگان را بسیار متاثر کرد و همه اهالی این منطقه در اندوهی عمیق فرورفته اند.

 

یکی از اهالی کوی طهماسبی که در مراسم عزای تازه داماد از دست رفته شرکت کرده است، می گوید: مرگ حق است و دیر یا زود به سراغ هر کسی می آید، این آمدن ها و رفتن ها تلنگری است برای ما که هنوز در دنیا هستیم تا مبادا آخرت خود را به زندگی فانی بفروشیم.

 

وی ضمن آرزوی خوشبختی برای تمام تازه عروس و دامادها این اتفاق را هشداری دانست تا جوانان زندگی خود را ساده آغاز کنند و دل به مادیات ندوزند و فقط مهر و محبت و ایمان و صداقت را سرلوحه زندگی مشترک خود قرار دهند و از خدا طلب روزی به قدر کفایت کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر